Klacht Fiscfree: Verwarrende communicatie

Leemans5

Wie schrijft de brief ? Ik krijg een vage brief van Fiscfree.
Snap die brief niet.
Ik bel Fiscfree op en dan blijkt dat de werkgever de inhoud van deze brief samenstelt. Fiscfree is een computerprogramma zo wordt mij uitgelegd. En de werkgever kan hierin mededelingen zetten en blijkbaar namens Fiscfree mededelingen versturen.
En wat moet ik opmaken uit de mededeling van de werkgever ?

In overleg met Saskia Gijsman en naar aanleiding van je mail mbt tot de opzegging de automatische verlenging afgekeurd

In overleg met Saskia Gijsman en nav je mail mbt de opzegging - de automatische verlenging - afgekeurd.
Wordt nu de opzegging afgekeurd ?
Wordt de opzegging ten aanzien van de automatische verlenging afgekeurd ?

Duidelijk maken dat de werkgever e-mails mag schrijven namens Fiscfree.
Het komt mij heel gek over dat een werkgever namens Fiscfree iets kan kan schrijven.
Voor mij is dit zoiets als dat ik een brief binnen krijgt van bijvoorbeeld ABN-Amro Bank. Ik bel de bank en die zegt: nee dat heb ik niet geschreven. ABN-Amro Bank is een computerprogramma. Ons logo staat wel bovenaan de brief / e-mail maar wij hebben die brief niet geschreven. We hebben een organisatie genaamd SMR (schrijf maar raak), en die kan inloggen op het systeem en brieven namens ons schrijven. Ik hoop dat u begrijpt met dit voorbeeld waar de verwarring zit.
Er klopt totaal niets van jullie communicatie. Ik heb blijkbaar een contract met Bedrijfsfitness dat contract staat niet in mijn Fiscfree omgeving. Dan zegt Fiscfree dat basic fit dat had moeten sturen. Oh ja het ligt nu aan Basic Fit. En nu Basic Fit het niet heeft gedaan en er niets in mijn omgeving heeft gezet heb ik dus weet ik hoe lang betaald aan een fitness abonnement wat per maand opzegbaar was. En dan staat er nog dat het betaald wordt van vakantiedagen in de Fiscfree omgeving op internet. Maar welke vakantiedagen is dan weer niet leesbaar. Mijn werkgever zei dat het alleen maar van de bovenwettelijke vakantiedagen kon. Maar waar kan ik dat dan weer terugvinden? Dit is mensen een doolhof insturen.

Fiscfree
    Goedemorgen,

Jouw werkgever schrijft dit niet namens FiscFree maar namens de werkgever. De werkgever maakt gebruik van de online applicatie FiscFree. Om het voor jou als medewerker duidelijk te laten zijn waar de werkgever naar refereert ( in jouw gebal fitness)zie je het logo van FiscFree.
    Ik hoop je hiermede voldoende geïnformeerd te hebben,

FiscFree
    Leemans5
    Stel ik heb een online applicatie waarop ik kan inloggen van de bank.
    Ik werk niet voor de bank. Ik schrijf dat je niet in aanmerking komt voor hypotheek.'
    Ik schrijf dat er contact is geweest met jou werkgever i.v.m. deze hypotheek aavraag. Op basis van dit contact wordt hypotheek afgewezen.
    Dan zet ik het logo van de bank er boven en ik sluit af met vriendeljike groet, Jouw bank.

En dan neem ik contact op met de bank. De bank kan er niet zveel over verrellen..
    Je moet maar contact opnemen met je werkgever.

Wie stelt die e-mails op namens de bank.
    1. de ema=

Ook een klacht indienen over Fiscfree?