Klacht Fisher Scientific: potje met chemische poeder wil de leverancier niet retour nemen

th.l verheij

ik heb een potje erythromycin 98% (dat is een soort antibiotica wat gebruikt word ter bestrijding van blauwe algen in zoet water ) maar dat materiaal word niet meer toegepast in onze vereniging ik wil dat potje retour sturen maar dat kan volgens de helpdesk niet maar waarom zou dat niet mogelijk zijn het is in nederland aangeschaft en gekocht zij kunnen tochniet zo maar zeggen dat het niet retour gestuurd kan worden
het bedrag wat 25 gram van dat materiaal kost is € 226,63 niet een gering bedrag maar wat ik ook probeer zij geven niet een adres waar het naar toe verzonden kan worden mag dat zo maar

ik zou willen dat zij een adres en de manier waarop het geretourneerd moet worden aan mij door geven zodat ik op een door hun te bepalen manier het materiaal wat nog in de gesloten verpakking zit retour kan sturen en mij een credit nota sturen

Wij vinden dat Fisher Scientific hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fisher Scientific?