Klacht Fishprodukt.nl: Besteld, betaald, product niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 353949
Gebruiker
Visser62
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Product besteld, betaald, maar niet ontvangen. Reageren ook niet op mijn berichten via Facebook Messenger.

Gewenste oplossing

Op een correcte wijze de zaak afhandelen; of mijn geld terugboeken of het betaalde product alsnog leveren. Ik hoop op een correcte afhandeling.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fishprodukt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fishprodukt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen