Klacht Fissler: Verbrand aan een fissler snelkookpan....

Klachtnummer
# 155497
Gebruiker
driexdrie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onderwerp: Ik heb me vreselijk verbrand aan een Blue -point snelkookpan, het kleine handvat brak spontaan af toe ik de pan van het vuur wilde halen en automatisch heb ik de pan geprobeerd op te vangen, contact gehad met de klantenservice en deze gaf aan nooit eerder van dit probleem gehoord te hebben. Ik heb deze pan gekocht omdat ik vertrouwen heb in het merk Fissler maar dat is nu enorm geschonden. Ik verwacht een goede afhandeling van deze klacht anders voel ik me genoodzaakt de consumentenbond in te schakelen. Ik zal met mijn iphone indien nodig foto's sturen naar het u gewenste nummer of email adres.
Heb nu dus 2de en 3 de graads brandwonden...

De oplossing

Deze pan is dus niet veilig en ik wil niet dat dit andere mensen ook overkomt....
Deze klacht al 4 dagen geleden gemeld en buiten dat ze betreuren wat er gebeurt is niets meer vernomen....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fissler hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fissler?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen