Opgelost door Fit For Free: Compensatie voor eerste corona periode niet gekregen

R.C. de Lange

Na de eerste coronaperiode moest ik kontakt opnemen met de lokale vestiging om compensatie te bespreken. Ik had de keus tussen gratis groepslessen of na juli 2022 een aantal maanden gratis te sporten, Ik koos voor het laatste. Op 12 juni kwam ik weer op de sportschool en vroeg ernaar. Nu blijkt dat ik mijn keuze had moeten bevestigen, wat mij toen niet duidelijk is gezegd. Ik kon wel een voucher voor 22 weken gratis sporten krijgen, maar dat was geen bruikbaar alternatief (moest eerst mijn abonnement opzeggen en vervolgens voor een duidelijk hogere prijs weer aangaan). Ik voel mij ernstig benadeeld.

Ik wil graag de oorspronkelijk in het vooruitzicht gestelde compensatie maanden krijgen.
Het bedrag van de 22 weken voucher is toegevoegd als tegoed aan mijn account

Fit For Free
    Beste Rob, mijn collega heeft je een mail gestuurd over de 22 weken voucher. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ook een klacht indienen over Fit For Free?