Opgelost door Fit For Free: Compensatie voor eerste corona periode niet gekregen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 608355
Gebruiker
R.C. de Lange
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na de eerste coronaperiode moest ik kontakt opnemen met de lokale vestiging om compensatie te bespreken. Ik had de keus tussen gratis groepslessen of na juli 2022 een aantal maanden gratis te sporten, Ik koos voor het laatste. Op 12 juni kwam ik weer op de sportschool en vroeg ernaar. Nu blijkt dat ik mijn keuze had moeten bevestigen, wat mij toen niet duidelijk is gezegd. Ik kon wel een voucher voor 22 weken gratis sporten krijgen, maar dat was geen bruikbaar alternatief (moest eerst mijn abonnement opzeggen en vervolgens voor een duidelijk hogere prijs weer aangaan). Ik voel mij ernstig benadeeld.

Gewenste oplossing

Ik wil graag de oorspronkelijk in het vooruitzicht gestelde compensatie maanden krijgen.
Geboden oplossing
Het bedrag van de 22 weken voucher is toegevoegd als tegoed aan mijn account
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Fit For Free
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Rob, mijn collega heeft je een mail gestuurd over de 22 weken voucher. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fit For Free?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen