Klacht Fit For Free: Lidmaatschap opzeggen en terugbetalen onterecht geïncasseerde kosten.

Klachtnummer
# 612155
Gebruiker
Bas Paijmans
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb 1 jaar geleden mijn lidmaatschap opgezegd, ze hebben 1 jaar lang nergens op gereageerd. Ik begin nu te dreigen met rechtsbijstand en t is zo geregeld. Nu vraag ik al 5!!!! Keer om mijn lidmaatschap terug te betalen van dat jaar waar ze niet op gereageerd hebben, ze blijven maar ontwijkende antwoorden geven.... echt ongelooflijk... dus ze geven toe dat ze fout zijn maar actie ondernemen zit er niet in.

Gewenste oplossing

Alles terug betalen sinds de opzegging van vorig jaar. Heb de mail nog als bewijs.

1 reactie

  1. Auteur
    Fit For Free
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Bas, zou je mij meer informatie kunnen sturen naar klachtenkompas@fitforfree.nl ? Ik kijk graag met je mee in ons systeem.

Ook een klacht indienen over Fit For Free?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen