Opgelost door Fit For Free: Opzeggen lukt niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 602069
Gebruiker
Riet7116
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Opzegging lukt niet

Gewenste oplossing

Ik maak gebruik van mijn herroepingsrecht en per direct wil ik dat ik een bevestiging van opzegging via de mail krijg.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

6 reacties

  1. Auteur
    Riet7116
    Datum
    Reactie via mailadres aanmaning@fitforfree.nl
    dat ze het naar de betreffende afdeling doorsturen. Helaas niets meer vernomen maar wel abonnementsgeld afgeschreven. Dit heb ik uiteraard terug laten boeken!
    Via info@fitforfree geen reactie en telefonisch niet bereikbaar!
  2. Auteur
    FitforFree
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Riet7116, ik heb met je meegekeken in ons systeem en het abonnement die je hebt afgesloten wordt beëindigd na aanschaffen hiervan. Er is dus ook een einddatum bekend, je kan deze zelf inzien vanuit de app of als je inlogt via onze portal.
  3. Auteur
    FitforFree
    Datum
    Beste Riet7116, zou je mij je lidnummer kunnen toesturen? Ik kijk graag met je mee in ons systeem.
  4. Auteur
    Riet7116
    Datum
    Mijn lidnr was: 1041000320
  5. Auteur
    FitforFree
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bedankt voor je reactie Riet7116! Ik zie dat mijn collega de herroeping heeft verwerkt in ons systeem. Dit zal binnen 14 dagen op je rekening teruggestort worden.
  6. Auteur
    Fit For Free
    Datum
    Beste Riet7116, het abonnement is per startdatum beëindigd omdat je gebruik hebt gemaakt van je herroepingsrecht. Als het bedrag van je rekening is afgeschreven dan zal het door ons systeem weer teruggeboekt worden. Weet dat ik de betaling hiervan niet kan stopzetten. Uiteraard bevestig ik hiermee dat je geen lopend abonnement bij ons hebt omdat je gebruik hebt gemaakt van je herroeping.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fit For Free?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen