Opgelost door Fit For Free: Opzeggen lukt niet

content Opgelost
# 602069

Opzegging lukt niet

Ik maak gebruik van mijn herroepingsrecht en per direct wil ik dat ik een bevestiging van opzegging via de mail krijg.

Reactie via mailadres aanmaning@fitforfree.nl
    dat ze het naar de betreffende afdeling doorsturen. Helaas niets meer vernomen maar wel abonnementsgeld afgeschreven. Dit heb ik uiteraard terug laten boeken!
    Via info@fitforfree geen reactie en telefonisch niet bereikbaar!
    FitforFree
    Beste Riet7116, ik heb met je meegekeken in ons systeem en het abonnement die je hebt afgesloten wordt beëindigd na aanschaffen hiervan. Er is dus ook een einddatum bekend, je kan deze zelf inzien vanuit de app of als je inlogt via onze portal.
    FitforFree
    Beste Riet7116, zou je mij je lidnummer kunnen toesturen? Ik kijk graag met je mee in ons systeem.
    Mijn lidnr was: 1041000320
    FitforFree
    Bedankt voor je reactie Riet7116! Ik zie dat mijn collega de herroeping heeft verwerkt in ons systeem. Dit zal binnen 14 dagen op je rekening teruggestort worden.
    Fit For Free
    Beste Riet7116, het abonnement is per startdatum beëindigd omdat je gebruik hebt gemaakt van je herroepingsrecht. Als het bedrag van je rekening is afgeschreven dan zal het door ons systeem weer teruggeboekt worden. Weet dat ik de betaling hiervan niet kan stopzetten. Uiteraard bevestig ik hiermee dat je geen lopend abonnement bij ons hebt omdat je gebruik hebt gemaakt van je herroeping.

Ook een klacht indienen over Fit For Free?