Opgelost door Fit-tools.nl : ben zeer teleur gesteld en verdrietig

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 453016
Gebruiker
josje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik zit nog steeds te wachten op mijn bestelling magie ballen blauw aantal 2x moet nog 5 werkdagen wachten dat is tot vrijdag 12 juni

De oplossing

ik zou graag willen dat ze het bedrag wat ik heb betaald weer terug
gaan storten en wel 54.85 euro dat heb ik betaald op 28 maart 2020
via evo trading via mollie ik ben er helemaal klaar mee

1 reactie

  1. Auteur
    Fit-tools.nl
    Datum
    Hi,

    Hartelijk dank voor je bericht.

    Wat spijtig om te horen dat jouw bestelling tot op heden nog steeds niet bezorgd is, allereerst wil ik dus mijn oprechte excuses hiervoor aanbieden.

    Dit is absoluut niet de normale gang van zaken bij ons dus ik heb dan ook direct actie ondernomen.

    Ik heb contact opgenomen met het postorderbedrijf en zij geven aan dat jouw bestelling een vertraging heeft opgelopen wegens problemen bij het sorteercentrum. Volgens hun is dit inmiddels opgelost en is de bestelling inmiddels weer onderweg.

    Jouw pakketje zal dus zo snel als dat mogelijk is alsnog geleverd worden. Daarom wil ik je vragen om nog even geduldig af te wachten tot het pakketje bezorgd wordt.

    Tot slot nogmaals mijn oprechte excuses voor deze vervelende gang van zaken.

    Met vriendelijke groeten
    Team Fit-Tools.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
josje
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik heb het aankoop bedrag terug ontvangen via de bank
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fit-tools.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen