Klacht Fit-tools.nl : Bestelling komt niet binnen

Stefan

23 maart een bestelling gedaan van 40 euro. Het is nu 28 april en nog niet binnen terwijl de levertijd 7 tot 13 dagen is. Vervolgens wegens vertraging zouden mijn muscle bands tussen 7 en 13 april komen. Daar staat mijn track en tracé nog steeds op.

Ik zou graag mijn bestelling per direct willen annuleren en mijn geld terug willen. Indien dit pas kan wanneer het pakje binnen is wil ik graag dat ze gaan uitzoeken waarom het zo lang duurt en er haast achter zetten.

Stefan
    Update: ik heb nu eindelijk reactie gehad op mijn bericht, maar kan het niet annuleren totdat het bezorgd is. Volgens de afspraak had het al een maand geleden binnen moeten zijn en na het uitstel tussen 7 en 13 april. pakje nog steeds niet binnen dus we wachten nog 2 weken af en anders verder stappen ondernemen.
    Stefan
    Update: nog steeds niks ontvangen of vernomen van mijn pakket
    Stefan
    Update #439239 Ik ben het wachten helemaal zat. Mijn volgende stap is naar het juridisch loket gaan om erachter tekomen wat mijn rechten zijn in deze zaak. Er komen standaard antwoorden binnen en ik hoef mijn pakket allang niet meer te hebben. Ben opgelicht en ga er alles aan doen om minimaal mijn aankoopbedrag terug te krijgen. Fit tools zou verboden moeten zijn.
    Stefan
    #update. Nog steeds niks ontvangen. Meer dan 2 maabd geleden besteld. Ik ga morgen vervolgstappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen en mijn neppe zending te annuleren . Iets is niet zo lsng onderweg.
    Stefan
    Update: geen verandering. Behandelen klanten als stront
    Stefan
    Update: Mail gehad dat ik nu eindelijk mijn geld terug krijg. Nog niet ontvangen maar we wachten even af.
    Fit-tools.nl
    Beste,
    uw geld staat gemiddeld binnen 14 dagen op uw rekening!

Team Fit-Tools.

Ook een klacht indienen over Fit-tools.nl ?