Klacht Fit-tools.nl : Bestelling niet geleverd

Daan06

2 paar slippers besteld en nul geleverd maar wel betaald! Reactie op mails is ook nul... duidelijk geval van oplichting🤬 ik zou ze vriendelijk doch dringend verzoeken op mijn mail te reageren en per direct mijn geld terug te storten!!!

Ik wil mijn geld terug...

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Daan06
    Vrijdag mail gekregen dat ze mijn geld hebben teruggestort maar vandaag de maandag erop half 5 nog niets op mijn rekening gezien! En tegenwoordig is het toch na 10 sec zichtbaar als er geld naar je is overgemaakt!
    Blijf twijfelen aan hun goedheid!
    Fit-tools.nl
    Beste,

Indien u niet tevreden bent over de kwaliteit van het product dan kunt u deze terug sturen.
    Bij ontvangst van het pakket zullen wij het geld zo snel mogelijk terug storten op uw rekening.
    Daar krijgt u een bevestiging van en na deze mail zult u het geld binnen 30 dagen op uw rekening hebben.

Team Fit-Tools.
    Daan06
    Hoe is het mogelijk dat je een mail krijgt met het antwoord dat je geld is teruggestort en dat je dan nog 30 dagen moet wachten op je geld.... we leven tegenwoordig in een tij d van terugstorten 10sec later bij de andere partij bijgeschreven!
    Daan06
    Waanzin dat je je spullen hebt teruggestuurd (die je overigens direct hebt betaald) Dat je dan 30 dagen moet wachten op je geld... waar blijven mijn 60 euro!!!
    Fit-tools.nl
    Beste D. Kooi,

Dat kan inderdaad kloppen gemiddeld staat het binnen 14 dagen weer op de rekening!
    wij hebben het geld terug gestort en dit word dus zo snel mogelijk terug gestort op uw rekening!

Team Fit-Tools.

Ook een klacht indienen over Fit-tools.nl ?