Klacht Fit-tools.nl : Bestelling niet ontvangen, wel betaald.

sad Niet opgelost
FCB1111

Op 24/04/2020 hebben wij 2 paar orthopedische sandalen besteld bij Fit-Tools.NL, tot op heden hebben wij deze sandalen nog steeds niet ontvangen. Er werd een bedrag van 84,91 euro betaald. Men reageert niet op mails, wat kunnen wij doen.

Sandalen nog leveren of geld terug.

FCB1111
    Ik wens een antwoord te krijgen op mijn klacht.
    Fit-tools.nl
    Beste,

Zoals vermeld op onze site hebben wij een langere levertijd dan normaal.

Wij kunnen hier helaas niks aan doen en doen er alles aan u te informeren en het pakket zo snel mogelijk bij u te krijgen.

De zorg dat het product niet binnen komt is nergens voor nodig.

Het pakket is nog onderweg en wordt z.s.m. geleverd.

Onze excuses voor de vertraging!

Team Fit-tools
    Beste,

Ik heb bericht gekregen van Fit-Tools dat de bestelling nog wordt geleverd. Tot op heden is dat nog niet gebeurd, hopelijk krijgen wij onze bestelling toch nog geleverd, zo niet willen wij ons geld terug. De bestelling werd gedaan op 24/04/2020.

FCB1111
Tot op heden hebben wij enkel vernomen van Fit-Tools dat wij moeten geduld hebben dat onze bestelling nog zal worden geleverd. Wij vinden het echt triestig dat wij nog steeds aan het lijntje gehouden worden. Het is triestig dat men zo zaken met doen en de mensen bedotten. Wij hopen nog steeds dat wij onze bestelling ontvangen of ons geld teruggestort krijgen.

Ook een klacht indienen over Fit-tools.nl ?