Opgelost door Fit-tools.nl : Fit tools is geen eerlijk bedrijf

Ik heb op 13 mei 2020 een bestelling gedaan bij Fit tools
Ordernummer 38321
Tot op heden nog niets ontvangen, en steeds mailtjes dat het onderweg is. Het is een geprogrammeerde email over de aflevering die steeds opnieuw verzonden wordt
Ik heb nu al meerdere mailtjes gestuurd naar Fit tools dat ik mijn geld terug wil, ook daar wordt niet op gereageerd

Zou graag mijn geld terug willen
Fit tools reageert daar niet op

Hi,

Hartelijk dank voor je bericht.

Wat spijtig om te horen dat jouw bestelling tot op heden nog steeds niet bezorgd is, allereerst wil ik dus mijn oprechte excuses hiervoor aanbieden.

Dit is absoluut niet de normale gang van zaken bij ons dus ik heb dan ook direct actie ondernomen.

Ik heb contact opgenomen met het postorderbedrijf en zij geven aan dat jouw bestelling een vertraging heeft opgelopen wegens problemen bij het sorteercentrum. Volgens hun is dit inmiddels opgelost en is de bestelling inmiddels weer onderweg.

Jouw pakketje zal dus zo snel als dat mogelijk is alsnog geleverd worden. Daarom wil ik je vragen om nog even geduldig af te wachten tot het pakketje bezorgd wordt.

Tot slot nogmaals mijn oprechte excuses voor deze vervelende gang van zaken.

Met vriendelijke groeten
    Roos
    Ik wil graag mijn geld teruggestort hebben
    Wij hebben het reeds ergens anders gekocht
    Zie graag uw reactie hierover
    De gegevens zijn bekend
    Beste fit tools medewerkers
    Ik heb nog steeds mijn geld niet teruggestort gekregen
    Kunt u er zo spoedig mogelijk voor zorgen, zodat deze situatie afgesloten kan worden.
    Fit-Tools medewerkers
    Waarom moet ik steeds weer dit melden
    Stort mijn betaalde bedrag terug, wij willen het artikel niet meer
    Hoop dat het nu echt wordt gedaan, wat is hier zo moeilijk aan?
    Wij willen niets meer met Fit-Tools te maken hebben, dit bedrijf is niet wat wij gewend zijn, bij de online bedrijven.
    Fit-Tools medewerkers
    Nog steeds niet het geld ontvangen
    Wilt u daar zo spoedig mogelijk zorg voor dragen
    Het duurt nu te lang
    Onderstaand de reactie van Fit-Tools
    Heb ik net via mijn e-mail ontvangen
    Vreemd dat Fit-Tools niet via “de klachtenkompas” deze reactie plaatst
    Ik heb gereageerd....dat ik niet de zending gaat afwachten en mijn geld teruggestort wilt hebben
    En dat Fit-Tools het zelf annuleert, wat een nare situatie
    Hoop dat het eindelijk opgelost gaat worden

Beste,

Wij kunnen helaas niet orders annuleren die al onderweg zijn.
    Als wij dat doen krijgt u het product en het geld terug.
    Daarom vragen wij aan u om nog even geduldig te zijn en bij aankomst te retourneren.

Beste,

Zoals vermeld op onze site hebben wij een langere levertijd dan normaal.

Wij kunnen hier helaas niks aan doen en doen er alles aan u te informeren en het pakket zo snel mogelijk bij u te krijgen.

De zorg dat het product niet binnen komt is nergens voor nodig.

Het pakket is nog onderweg en wordt z.s.m. geleverd.

Onze excuses voor de vertraging!

Dit bericht heb in vanmorgen (25 juni 2020) ontvangen van Fit-Tools

Wat begrijpen zij niet aan mijn vele e-mails naar hun
    IK WIL HET PRODUCT NIET MEER, EN WIL GRAAG MIJN GELD TERUG
    HET INTERNET STAAT BOL MET KLACHTEN OVER FIT TOOLS
    ZAL DAN WEL MIJN PAKKETJE AANKOMEN???

DUS NOGMAALS MEDEWERKERS VAN FIT TOOLS
    STORT MIJN GELD TERUG
    Beste

Uw pakketje zal gegarandeerd geleverd worden. Onze excuses voor de enorme vertraging die uw bestelling en ook van andere mensen is opgelopen.

Nogmaals onze excuses
    Beste FitTools medewerkers,
    Ik wil niets meer met uw bedrijf te maken hebben, dus graag mijn geld terugstorten. Het artikel hebben wij reeds elders gekocht en na 2 dagen keurig ontvangen. Uw bedrijf belooft vanalles maar niets is waar. Waarom zoveel klachten over FitTools op internet....omdat de artikelen niet geleverd worden, ook wordt het door uw medewerkers toegezegd. Dus graag het betaalde bedrag terugstorten op de u bekende reknr.
    Zie graag uw reactie hierover
    Beste Conchita,

Wij kunnen helaas niet orders annuleren die al onderweg zijn.
    Als wij dat doen krijgt u het product en het geld terug.

Los hiervan lichten wij geen mensen op maar hebben wij zoals aangegeven op de site last van een langere levertijd.

Wij leveren producten altijd indien dit niet gebeurd wordt het geld netjes terug gestort op de rekening waarmee betaald is.

Support Fit-Tools.nl

Dit bericht stuurt FitTools naar mijn e-mailadres
    Dus....volgens dit bedrijf worden alle zendingen afgeleverd 😡
    Dus al die klachten op “Klachtenkompas siTe” zijn niet waar
    Dit bedrijf moet echt gestopt worden
    Hi,

Hartelijk dank voor je bericht.

Tot slot nogmaals mijn oprechte excuses voor deze vervelende gang van zaken.

Support Fit-Tools.nl

Bovenstaande bericht net ontvangen (28 juni)
    van FitTools
    En maar volhouden dat het bezorgd wordt, ongelofelijk
    Ik heb net weer gereageerd dat ik mijn geld teruggestort wilt
    Beste,

Ik heb u duidelijk uitgelegd dat wij dit niet kunnen doen.

Indien u daar zelf geen begrip voor heeft of geen begrip op kan brengen voor de situatie had u de site moeten lezen.

Wij kunnen er niks meer aan veranderen namelijk.

Indien u het niet gelooft vinden wij het erg jammer om te horen.

Geduld zou uitwijzen dat wij zoals u benoemd niemand oplichten en u van mening doen veranderen.

Support Fit-Tools.nl

Dit wordt mij gemaild, dus al de klachten op dit forum zijn onjuist als ik FitTools mag geloven. Het is echt afschuwelijk dat zulke bedrijven mogen blijven bestaan, dit moet echt afgelopen zijn.

Dus een ieder krijgt zijn pakket wordt hier beweert????
    Als ik naar de klachten kijk dan is dat echt niet waar, ook hier wordt over gelogen door FitTools

Hoop dat ik mijn geld teruggestort krijg, omdat mijn bestelde zending na zolang wachten niet geleverd gaat worden.

Ik vroeg het onze vaste postbode hierover
    Kreeg als antwoord....mevrouw dit bedrijf steelt van de klanten
    dit zegt genoeg
    456441
    Bedrogen#350
    22 juni
    Heb een bestelling geplaatst op 25 mei en nog steeds niks ontvangen!! Ik zie ook geen telefoonnummer waar ik kan bellen
    Mijn geld terug storten
    ==================================================================
    Bovenstaand bericht heb ik gekopieerd om te laten zien dat deze klant ook in mei 2020 net als wij bij FitTools besteld hebben en niets heeft ontvangen
    Waarom zou ik dan afwachten op het pakket dat niet gaat komen

FitTools beweert dat alle klanten hun artikel ontvangen, maar kan het nergens vinden .....dus FitTools kom met bewijzen

Stort eerst mijn geld terug
    5 juni
    In maart een bestelling gedaan van 35 euro. Eenmaal contact gehad dat deze verstuurd zou zijn maar aan de bezorging zou liggen, twee weken geleden geld terug gevraagd geen reactie. Oplichters!
    Ik wil mijn geld terug!
    Meld misbruik

Datum 10 juni
    Helaas nog steeds geen reactie van fit-tools mogen ontvangen.
    Datum 10 juni
    Beste,

Wij willen u vriendelijk vragen ons een nieuwe mail te sturen met daarin uw gegevens.
    Op deze manier kunnen wij dan samen naar een passende oplossing kijken.
    Wij zien uw nieuwe Email graag tegemoet.

Datum 12 juni
    Het bedrag is inmiddels retour.
    Datum 17 juni
    Retour geld
    ============================================================================
    Bovenstaand een klacht van een klant, die heeft dus uit eindelijk het geld teruggestort gekregen
    De aanhouder wint
    Dus FitTools stort ook mijn geld terug
    C. van Kessel .....gegevens bekend bij jullie

Beste Conchita,

Heeft u voor mij een ordernummer dan kan ik uw order erbij pakken en het voor u in orde maken.

Support Fit-Tools.nl

Bovenstaand bericht ontving ík vanmorgen van FitTools
    Ben nu in afwachting of mijn geld echt teruggestort wordt
    Ik laat het weten op dit forum
    Beste,

Wij hebben het volledige aankoopbedrag terug gestort.

U kunt het volledige bedrag binnen 14 dagen op uw rekening terug verwachten.

Mocht u het product toch nog binnen krijgen dan kunt u deze gewoon houden en is deze op onze kosten.

Dit bericht ontvang ik vandaag (10 juli) van FitTools
    Ik laat op dit forum weten als het bedrag echt ontvangen door mij

Roos
Het is na lang mailen met FitTools over onze “niet geleverde zending “ vanaf 13 mei 2020 besteld te hebben. Is vandaag 13 juli 2020 het betaalde bedrag aan ons teruggestort. De zending is tot op heden niet aangekomen bij ons. Dus wat leert ons dit....de aanhouder wint....

Ook een klacht indienen over Fit-tools.nl ?