Klacht Fit-tools.nl : geen reactie op mail inz annulering bestelling

larry

ik heb een bestelling geplaatst welke ik de volgende dag wil de annuleren. hierover inmiddels al 3 keer gemaild maar er komt geen enkele reactie. mocht het produkt toch geleverd worden dan vrees ik dat het retourzenden (en dus het betaalde bedrag teruggestort krijgen) ook niet soepel zal verlopen

mijn bestelling annuleren en het geld terug betalen

Beste Westerhuis,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend namens u dat de bestelling nog niet binnen is. Onze excuses bieden wij hiervoor en voor het later reageren dan u van ons gewenst had.

Gelieve vragen wij u rekening te houden met eventuele vertragingen. Deze bedraagt een vertraging van maar liefst 5 werkdagen.

Wij adviseren u te wachten tot het einde van volgende week. Indien u dan niks verneemt nogmaals in contact te gaan met ons.

met vriendelijke groeten

Team fit tools
    Beste Westerhuis,

Bedankt voor uw bericht.

met vriendelijke groeten

Team fit tools
    larry
    Beste team Fit tools,

Ik weet niet wie Westerhuis is, maar het lijkt erop dat u een antwoord van een andere klacht gekopieerd en geplakt heeft in een reactie naar mij toe? ik vraag namelijk om mijn bestelling te annuleren niet dat iets te laat zou worden geleverd.
    Graag wil ik een serieuze reactie en wil ik dat mijn bestelling geannuleerd wordt, en mijn betaling per omgaande wordt teruggestort

Met vriendelijke groet

Corina van Ginneken
    Hey Corina,

Sorry voor het ongemak.
    Wij hebben jouw mail te laat gezien en daardoor kunnen wij hem niet meer annuleren.

Je kunt je product altijd retourneren en dan krijg jij je geld terug.

Ook een klacht indienen over Fit-tools.nl ?