Klacht Fit-tools.nl : Het product waarvoor ik betaald heb is nooit ( of nog niet) geleverd en mails blijven onbeantwoord.

M Haagsma

Product besteld maar helaas nooit geleverd, geen antwoord op e-mails. Geen oplossing vanuit het bedrijf

Mijn product alsnog leveren of mijn betaling retoureneren

Fit-tools.nl
    Beste,
    Het zou inderdaad kunnen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.
    Dit omdat wij een langere levertijd dan normaal hebben.
    Wij willen u vragen nog even geduldig af te wachten.

Team Fit-Tools.
    M Haagsma
    Inmiddels 5 weken verder en nog mijn product niet ontvangen. Klantenservice reageert sporadisch maar wil mijn bestelling niet annuleren of retourneren. Ik wil graag mijn geld terug of weten wanneer ik het product wel kan ontvangen maar ook hier krijg ik structureel geen antwoord op. Ik denk niet dat ze de boel opzettelijk flessen, maar ze hebben hun zaken gewoon niet voor elkaar. Kan gebeuren in deze tijd maar los het op
    Fit-tools.nl
    Beste,
    Wij willen u vragen onze klantenservice een nieuwe mail te sturen met Klachtenkompas in het onderwerp.
    Dan weten mijn collega's die daar werkzaam zijn van het contact via klachten kompas af!
    Als u in de mail de gegevens van de persoon die besteld heeft kan benoemen en de gegevens van de bestelling dan moeten wij uw order erbij kunnen zoeken en u helpen!

Dan zullen zij u meer duidelijkheid geven en u een passende oplossing bieden.

Graag zijn wij uw mail tegemoet.

Team Fit-Tools.

Ook een klacht indienen over Fit-tools.nl ?