Klacht Fit-tools.nl : Ik ben belazert!

Bezige bij

Ikheb sandalen besteld en betaald voor 49.945 euro. Regelrechte plastic sandalen die je bij ali expres voor 7 euro kunt bestellen. Ik wou ze terugsturen maar daar wordt niet op gereageert. Tot ik aangaf de helft van mn geld terug te willen. Dan wordt er snel gerageert! Ik vind hetheelerg! Ik ben zelf heel eerlijk en word hier dus gewoon genept! Vreselijk!!

Mijn hele aankoopbedrag terugstorten!
Dat ik een ordernummer en factuurnummer moet doorgeven om tot een oplossing te komen. Omdat ik deze nummers nooit heb gehad, en dat ook heb aangegeven, werd er niet meer gereageert... de klacht is dus niet opgelost.....

Beste,
    Het retour sturen van de sandalen is voor ons ook geen probleem.
    Wij kunnen u zo een retour formulier met alle verdere informatie toesturen!

Team Fit-Tools.
    Bezige bij
    Ik krijg een reactie om de sandalen terug te sturen onder bepaalde voorwaarden die ik niet heb, o.a. een ordernummer en factuur. Deze heb ik nooit gekregen maar moet het wel met retourformulier meesturen!! Dus pure oplichting om je volledige geld terug te krijgen..
    Beste

In de bevestigingsmail die u van ons ontving nadat u een bestelling plaatse, werd u ook een ordernummer meegegeven. Kan u ons nog een mailtje sturen met daarin uw gegevens en ordernummer? Dan kunnen we samen deze onaangename situatie oplossen.

Met vriendelijke groeten
    Team Fit-tools.
    Beste.
    Ik heb helaas geen ordernummer ontvangen. De bevestigingsmail van zaterdag 18 april jl. bevatte niets geen informatie! Ik werd alleen gefeliciteerd dat ik een goede keuze had gemaakt.... met de groeten van Sanne.
    Ik vind dit toch wel een hele vervelende situatie!!
    Ik voel me echt genept dat dit zo moeilijk moet zijn...
    Met vriendelijke groet.
    Diana van der Heide
    06 40544787
    Hi,

Allereerst wil ik dus mijn oprechte excuses hiervoor aanbieden.

Dit is absoluut niet de normale gang van zaken bij ons dus ik heb dan ook direct actie ondernomen.

Ik heb contact opgenomen met het postorderbedrijf en zij geven aan dat jouw bestelling een vertraging heeft opgelopen wegens problemen bij het sorteercentrum. Volgens hun is dit inmiddels opgelost en is de bestelling inmiddels weer onderweg.

Jouw pakketje zal dus zo snel als dat mogelijk is alsnog geleverd worden. Daarom wil ik je vragen om nog even geduldig af te wachten tot het pakketje bezorgd wordt.

Tot slot nogmaals mijn oprechte excuses voor deze vervelende gang van zaken.

Met vriendelijke groeten
    Team Fit-Tools.
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Beste mensen.
    Ik heb jullie enkele malen gemaild over de sandalendie ik terug wil sturen en krijg hier geen verdere reactie op..
    Nu heb ik een totaal vreemde mail van jullie ontvangen waarin staat dat mijn pakket zeer binnenkort wordt bezorgt. Dit slaat de plank dus volledig mis! Ik heb hier uiteraard op gereageert en nu hoor ik niets meer van jullie! Hoe zit dit nu????

Diana van der Heide.
    0640544787.

PS. ik denk dat ik nu maar verdere maatregelen moet nemen..

Ook een klacht indienen over Fit-tools.nl ?