Klacht Fit-tools.nl : Niet geleverd, wel betaald, niet bereikbaar

RuulCuul

Handschoenen besteld, nooit geleverd, niet bereikbaar. Handschoenen worden overigens via aliexpress besteld hetgeen niet vermeld wordt. Doen echter wel alsof er iets exclusiefs wordt aangeboden. Oplichters!!!

Geld terugstorten

Beste R.Jacobs,

Wij zouden u willen vragen ons een mail te sturen met daarin al uw gegevens.
    Als u in die mail verwijst naar uw klacht op klachtenkompas dan zou mijn collega hiervan op de hoogte zijn!
    Wij hopen samen met u tot een passende oplossing te komen!

RuulCuul
    Artikel vorig jaar besteld, nooit binnen gekomen. Productnummer #2678.
    Gegevens:
    Manon Wishaupt
    Berceusestraat 38
    6217 EK
    Maastricht

Verwacht mijn geld terug daar het handschoenen betreft. Winter is reeds lang voorbij.
    Graag reactie uwerzijds...
    RuulCuul
    Zoals verwacht geen reactie...
    RuulCuul
    Wacht nog steeds op reactie...
    Graag reactie!
    Graag reactie!
    Beste,
    Wij willen u vriendelijk vragen ons een nieuwe mail te sturen met daarin uw gegevens.
    Op deze manier kunnen wij dan samen naar een passende oplossing kijken.
    Wij zien uw nieuwe Email graag tegemoet.

Net verstuurd, ben benieuwd
    RuulCuul
    Via mail vernomen dat geld terug gestort gaat worden. Totdat het geld op mijn rekening staat blijf ik reageren
    RuulCuul
    Toegezegd gekregen dat het geld teruggestort gaat worden. Nog niets ontvangen...
    RuulCuul
    Geld zou teruggestort worden. Volledig in de lijn der verwachtingen is dit nog niet gebeurd. Oplichtingspraktijken gaan dus onverminderd verder.
    Beste

Gelieve een maximum van 14 dagen te wachten voordat u het geld op uw rekening ziet.

Met vriendelijke groeten
    RuulCuul
    Terugbetaling zou maximaal 2 weken duren. Zestien dagen verder nog niks ontvangen. Oplichting gaat dus gewoon verder.
    Wachten, wachten, wachten.
    How hard can it be.
    Veel woorden, nul daden...
    RuulCuul
    Geld zou teruggestort worden, wachttijd 2 weken (komt de terugstorting ook uit China?). Vanzelfsprekend geen geld terug. Was iets misgegaan. Rekeningnummer nogmaals gegeven, wederom nog niets ontvangen. Oplichting gaat rustig door
    RuulCuul
    Beloofd geld terug te krijgen. Zijn inmiddels weken verder. Kennelijk is het heel moeilijk een paar tientjes te storten. En moeilijk om woord te houden.
    RuulCuul
    Niks binnen. Graag reactie.
    RuulCuul
    Wat gek...nog steeds geen reactie. Ongeneerd...
    RuulCuul
    Geld zou teruggestort worden, vanzelfsprekend niet gebeurd. Opnieuw mijn gegevens moeten geven, gingen het 'handmatig' overmaken (iemand enig idee wat dat inhoudt?). Heel verrassend (not!) mijn geld nog niet ontvangen.
    RuulCuul
    Geheel in de lijn word ik aan het lijntje gehouden. In de mails die ik stuur weigert dit 'bedrijf' in te gaan op de inhoud. Valse beloftes zijn troef. Heb sterk het idee dat dhr. er ook erg veel plezier aan beleeft mensen te belazeren en aan het lijntje te houden.
    RuulCuul
    Vanzelfsprekend heb ik mijn geld nog niet terug. Ondanks meerdere toezeggingen dat alles in orde gemaakt ging worden. Enkele tientjes overmaken op een rekening is heel veel gevraagd en blijkt een schier onmogelijke opgave voor dit fantastisch bedrijf. Als je dan je frustratie laat blijken is fit-tools niet gediend van de wijze van communiceren, die overigens nooit over de inhoud gaat en altijd van mijn kant moet komen. Waardeloos!!!
    RuulCuul
    Volledig in de lijn der verwachtingen geen geld terug gekregen. Moeilijk moeilijk moeilijk voor topbedrijf fit-tools om enkele tientjes over te maken en daarmee woord bij daad te voegen.
    RuulCuul
    Fit-tools blijkt een dermate up-to-date systeem te hebben dat het onmogelijk (b)lijkt om enkele tientjes over te maken op een rekeningnummer. Het overmaken van diezelfde tientjes op haar rekening was geen enkel probleem. De mail met het zogenaamde bewijs dat de betaling niet lukt is ronduit lachwekkend. Kortom: je reinste zwendel!!!
    RuulCuul
    Hoe verrassend. Top bedrijf fit-tools ging het oplossen. Niks opgelost vooralsnog...hun systeem krijgt het niet verwerkt om enkele tientjes over te maken op een rekeningnummer dat meerdere malen doorgegeven moest worden. Mensen, ben bijna een jaar verder...
    RuulCuul
    Tig mails verder, geen reactie. Weet wel dat het een vrouw betreft nadat ze zich aangevallen voelde toen ik haar bigboy noemde. Vond het nodig om de moraalridderes uit te hangen, ik moest het netjes houden want ze waren ermee bezig...al met al, absolute top dit fot-tools! Zou er wat aan de hand zijn met de aliexpress shit die zij voor je bestellen voor een veel duurdere prijs, je kunt op ze rekenen...not!!! Stamp na kun je krijgen!
    RuulCuul
    Krijg maar weer eens een herinnering dat mijn klacht bijna verloopt. Nog steeds niet opgelost, zo verrassend. We hebben hier te maken met een 'bedrijf' wiens 'systeem' het niet voor elkaar krijgt om geld terug te boeken. Mijn gekochte product (handschoenen besteld bij aliexpress echter tentoongesteld als ware het een exclusief once in a lifetime product) is nooit binnen gekomen. Oktober 2019 bestelmoment, product nooit ontvangen, wel betaald. Mevrouwtje heeft haar 'eerlijk' verdiende centjes in ieder geval binnen. Tevens is mevrouw tien-, misschien wel honderdduizenden euro rijker met het belazeren van mensen. Het innen van geld is in ieder geval geen enkel probleem voor het 'systeem.' Het terugbetalen daarentegen blijkt niet mogelijk, ondanks beloftes dit toch echt maar dan ook echt (echt hoor!, not!!!) te zullen doen...
    RuulCuul
    Nog steeds niks binnen. Het systeem van fit-tools is dermate modern dat het onmogelijk blijkt twee tientjes terug te boeken. Stelselmatig negeren zijn ze echter zeer sterk in.

RuulCuul
Besteld, betaald. Product nooit ontvangen. Product wordt besteld bij aliexpress en veel duurder doorverkocht, hetgeen niet vermeld wordt. Klantenservice reageert óf niet, óf niet op de inhoud. Als ze reageren beloven ze restitutie, hetgeen ze niet nakomen omdat hun systeem het niet voor elkaar krijgt. Een grote belazerij dus. Je wordt voortdurend aan het lijntje gehouden.

Ook een klacht indienen over Fit-tools.nl ?