Opgelost door Fit-tools.nl : Niet geleverde producten en een defect product.

content Opgelost
a Ypma

Mijn klacht gerelateerd aan Yunexpress (verzender) betrof een bestelling bij fit-tools.nl uit Woerden (EVO Trading).
Het betrof hun aanbieding:
"3 HALEN 2 BETALEN | Magic Bubble Ball™"
Fit-tools is te bereiken via fit.tools.nl@gmail.com, maar ze hebben niet op mijn klacht gereageerd die ik stuurde nadat ik de foutieve zending ontvangen had. Ik vroeg in dat bericht om terugstorting van het geld voor de niet ontvangen producten. Inmiddels heb ik ontdekt dat het ontvangen product niet eens werkt (kan niet opgeblazen worden).

Ik wil dat het geld (24,95) onmiddellijk teruggestort wordt en dat we een net antwoord en excuses krijgen.

a Ypma
    Helaas nog niet opgelost. We willen de defecte Magic Bubble Ball retourneren, maar heb nog steeds geen retouradres (antwoordnummer) ontvangen en de garantie dat het bedrag teruggestort zal worden.
    a Ypma
    Product vandaag geretourneerd volgens instructies (kosten retourzending helaas voor koper). Over twee 14 dagen zou ik mijn geld terugkrijgen.
    a Ypma
    De kwestie is inmiddels gelukkig opgelost. Het defecte Rosicrucians heb ik inmiddels geretourneerd. Ik heb het bedrag minus de verzendkosten à 7,25 teruggestort gekregen.

a Ypma
Defecte product geretourneerd op mijn kosten. Fijn dat het afgehandeld is, maar natuurlijk vreemd dat wij de € 7,25 porto moesten betalen.

Ook een klacht indienen over Fit-tools.nl ?