Klacht Fit-tools.nl : Opgelicht!! bestelling komt nooit aan!!

Gebruiker1591722485

Ik heb 22 april een bestelling gedaan bij fit-tools.nl. Tot heden niets ontvangen. Op mijn eerste email kreeg ik een reactie dat het wat langer dan gebruikelijk kon duren voordat ik mijn bestelling zou ontvangen in deze tijd. Na een aantal weken nogmaals een email gestuurd, waarop ik geen enkele reactie meer heb ontvangen. Dus opgelicht als je het mij vraagt. Mensen, bestel NIET bij fit-tools!!!

Mijn bestelling annuleren en mijn betaling terug storten op mijn rekening!

Beste,

Wij reageren elke dag op alle binnenkomende emails en op onze opgepakte Emails.
    Het is momenteel wat drukker dan normaal dus het kan voorkomen dat er na 2 dagen een reactie verschijnt maar dit proberen wij zo veel mogelijk te voorkomen.
    Onze mail is : fit.tools.nl@gmail.com

Wij zien uw mail graag tegemoet!

Geachte Sanne Fit Tools,

Ik heb 22 april een bestelling gedaan. Ik heb hiervan nooit en bevestiging e-mail ontvangen met daarin mijn bestelde product en een betaling overzicht.

Ik heb een reactie gegeven op jullie eerste antwoord via de e-mail. Mijn tweede e-mail is door jullie nooit beantwoord.

Ik wil graag weten hoe lang het nog gaat duren voordat ik mijn bestelling ga ontvangen? Als er geen zicht is op een datum van levering wil ik de koop annuleren en het bedrag terug ontvangen op mijn rekening.

Geachte Sanne Fit Tools,

Hi,

Hartelijk dank voor je bericht.

Allereerst wil ik dus mijn oprechte excuses hiervoor aanbieden.

Dit is absoluut niet de normale gang van zaken bij ons dus ik heb dan ook direct actie ondernomen.

Ik heb contact opgenomen met het postorderbedrijf en zij geven aan dat jouw bestelling een vertraging heeft opgelopen wegens problemen bij het sorteercentrum. Volgens hun is dit inmiddels opgelost en is de bestelling inmiddels weer onderweg.

Jouw pakketje zal dus zo snel als dat mogelijk is alsnog geleverd worden. Daarom wil ik je vragen om nog even geduldig af te wachten tot het pakketje bezorgd wordt.

Tot slot nogmaals mijn oprechte excuses voor deze vervelende gang van zaken.

Met vriendelijke groeten
    Gebruiker1591722485
    Het is inmiddels 15 juni en nog steeds niets ontvangen. Bijna 9 weken wachten is onacceptabel. Ik wil mijn bestelling annuleren en mijn geld terug ontvangen. Als ik mijn bestelling toch ontvang stuur ik het direct retour. Bij deze wil ik u vragen mijn geld terug te storten op mijn rekening.

Groet Corrina
    Gebruiker1591722485
    17 juni 2020, mijn pakket ontvangen. Helaas werkt het product niet zoals zou moeten. Ik wil dan ook mijn geld retour op mijn rekening en het product terug sturen.
    Ik wil graag weten waar ik het product naar toe moet terug sturen, adres gegevens??

Geachte fittools,

Ik heb nooit 2 card readers ontvangen en ook nooit de 64gb SD kaart ontvangen. Ik zie nu in het bestel overzicht dat ik dat had moeten ontvangen!
    Ik heb nooit een bestel overzicht gehad, echt onacceptabel!
    Bestellen zal ik nooit meer doen bij jullie en ik zal jullie ook zeker niet aanraden bij andere mensen.

Beste,

Ik heb uw bestelling erbij gepakt en zie dat u er maar 1 heeft besteld in plaats van 2.

De aanbieding kan pas van kracht worden indien u er 2 toevoegt aan de winkelwagen.

Dan kunnen wij de prijs aanpassen en kunt u er 1 gratis krijgen.

Dit is echter bij uw bestelling niet het geval helaas.

Sanne
    Support Fit-Tools.nl
    Gebruiker1591722485
    Bovenstaande bericht is ZÓ 'NIET KLANTVRIENDELIJK' !!!

Als je er 1 gratis krijgt moet ik er 2 invullen, terwijl dit totaal niet duidelijk is in de bestellijst.

Ik heb inmiddels de helft van mijn geld terug, maar dit maakt me weer boos!
    Ik had recht op 2 dingen ipv 1, dus daaruit maak ik nu op dat ik met de betaling van de helft eigenlijk nog het volle bedrag heb betaald !!
    Ik wil u vragen mij een 2e product toe te zenden en daarbij ook een 64 GB SD card.

Gebruiker1591722485
    Ik heb tot nu nog geen reactie op dit bericht ontvangen en zo ook niet op mijn email.

Graag ontvang ik nog een reactie van Fit-Tools.nl

Beste,

Zou u ons een Email kunnen sturen dat u hier contact heeft gehad met ons en met uw gegevens.
    Dan kunnen wij samen met u een passende oplossing zoeken.

Team Fit-Tools.

Ook een klacht indienen over Fit-tools.nl ?