Klacht Fit-tools.nl : Product besteld, 4 maanden later nog niets ontvangen, geen reacties mail via de mail

Roy

In januari heeft mijn opa een product besteld, maar nog steeds niets ontvangen of het geld terug gekregen. Vanaf maart tot op heden meerdere mails gestuurd dat we de koop willen ontbinden door het uitblijven van de levering. Op de eerste mails werd wel gereageerd, maar werd aangegeven dat het product bij één of ander postorderbedrijf zou liggen en daarmee voor Fit-Tools de kous af is. Op recentere mails met daarin wederom het verzoek om het geld terug te storten werd niet meer gereageerd. Dus tot nu toe hebben we geen product (die we nu overigens niet meer hoeven te ontvangen) en ook het geld niet terug gekregen.

Ik zou graag willen dat Fit-Tools het aankoopbedrag terugstort op de rekening van mijn opa.

Roy
    Fit-Tools heeft inmiddels wel gereageerd, maar enkel met de vraag of ze de naam kon krijgen van degene die had besteld. Dus de klacht is nog niet afgehandeld.
    Roy
    Tot op heden niets meer van Fit-Tools vernomen.
    Fit-tools.nl
    Beste Roy,

Graag zouden wij de gegevens van de bestelling krijgen en de gegevens van de persoon die besteld heeft.
    Dit omdat uw opa dan al veel te lang wacht op zijn bestelling en daarvoor wil ik me ook excuseren.
    Zou u ons nogmaals een mail kunnen sturen met "Klachtenkompas" als onderwerp.
    Dan zou ik hoogst persoonlijk het voor u in orde maken!

Team Fit-Tools.
    Beste,
    Zojuist heb ik een nieuw mail uitgestuurd met in het onderwerp KLACHTENKOMPAS Re: Bestelling #5932 met het verzoek tot teruggave van het aankoopbedrag
    Ik hoor het graag.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Fit-tools.nl ?