Opgelost door Fit-xl.nl: Graag reactie op mijn emails

content Opgelost
Rita76!

Hallo,

Ik kan geen contact krijgen met fit xl.
Ook andere mensen die lid zijn wordt niet op gereageerd sinds dat ze met de corona dicht zijn. Ik probeer om mijn lidmaatschap stop te zetten ivm dat ik geen baan meer heb en mijn lidmaatschap probeer op te zeggen. Mijn contract loopt december af. Of wel een compensatie voor het niet sporten hoor ik ook niks van. Prima ik wil best betalen maar niet het volledige bedrag.
En zo zijn er meer mensen die die er zo over denken die niet het volledige bedrag wil betalen. Ik vind dat ze iets moeten doen om iedereen tegenmoet te komen ondanks te corona.

Tegenmoet koming

Fit-xl.nl
    Beste R. Bish,

Bedankt voor je bericht. Wij kunnen ons niet vinden in je melding dat je geen contact met ons kunt krijgen. Sinds de verplichte sluiting zijn wij 7 dagen per week per e-mail bereikbaar. Dit wordt ook op onze website en social media kanalen gecommuniceerd.

Op 1-4-2020 én 6-5-2020 hebben wij van u een email ontvangen en deze is netjes op 2-4-2020, 13-5-2020 én nogmaals op 18-5-2020 beantwoord. Vanwege de drukte door de corona crisis duurt het helaas wat langer dan verwacht voordat u een antwoord krijgt. Dit wordt ook medegedeeld in het automatische antwoord op uw email, die u direct na verzending heeft ontvangen.

Op onze website staat alle informatie m.b.t. de corona crisis vermeld: www.fit-xl.nl/coronacrisis. Deze link wordt ook medegedeeld in het automatische antwoord op uw email. Hier staan ook onze compensatiemogelijkheden vermeld.

Wij vragen begrip voor de noodgedwongen sluiting, maar ook voor de grote financiële gevolgen die de sluiting voor onze club heeft. Iedere sportschool geeft binnen haar eigen mogelijkheden invulling aan wat ze als compensatie aan hun leden kunnen aanbieden.

Team Fit XL

Rita76!
Contract opgezegd

Ook een klacht indienen over Fit-xl.nl?