Klacht FitBarr Official: Pakketje nog niet ontvangen naar vijf weken

sad Niet opgelost
Herrie1072

Leveringstermijn ruim overschreden. Geven onjuiste informatie wat betreft levering. Ze geven door dat pakketje al in Nederland is per mail terwijl ik in op track en trees kan zien dat het pakketje nog verscheept moet worden. Geven PostNL daarna de schuld terwijl PostNL pakketje nog geen eens heeft. Als je daarna kritische vragen hebt reageren ze opeens niet meer. Moest telkens eerst vragen waar mijn pakketje bleef en kreeg daarna pas antwoord. Heb alle mails bewaard als bewijs. Bedrijf is niet eerlijk in de mail en dat stoort me het meest. Hoop dat jullie hier iets mee doen. Met vriendelijke groet, Herman van der Tol. Ze mogen best weten wie ik ben.

Overeenkomst ontbinden en mij een schadevergoeding betalen van 50 euro voor de geleden schade bestaande uit ( alle tijd die ik hierin gestoken heb door mailing om te vragen waar mijn pakketje bleef, verwachting patroon bij kinderen en mijzelf dat door het bedrijf is gecreëerd door de mails die ik ontvangen heb ).

Wij vinden dat FitBarr Official hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Herrie1072
Ze hebben geen oplossing geboden. Ze luisteren niet naar de klanten. Kijk maar eens op trustpilot reviews fitbarr. Daar zie je allemaal negatieve reacties van klanten die ze niet op hun eigen site plaatsen. Ik moest 6 weken op mijn bestelling wachtten. Ik las daar dat sommige al 3 maanden op hun pakketjes wachtten. Als je een mail stuurt waar het blijft liegen ze dat het al in Nederland is terwijl het nog in het buitenland is. Ik vindt dit schandalig en daar moet iets tegen gedaan worden door de Consumentenbond. Ik heb alle mails bewaard die ik met fitbarr gehad hebt en daaruit blijkt dat liegen over de leverdatum. Ik zal hier nooit meer bij bestellen en adviseer iedereen dit ook nooit te doen. Dit is echt onrechtvaardigheid en je kan er niks tegen doen. Als je ze op de leveringsvoorwaarden wijst lachen ze je gewoon uit. Echt een triest bedrijf

Ook een klacht indienen over FitBarr Official?