Klacht FitBarr Official: Pakketje nog niet ontvangen naar vijf weken

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 451437
Gebruiker
Herrie1072
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Leveringstermijn ruim overschreden. Geven onjuiste informatie wat betreft levering. Ze geven door dat pakketje al in Nederland is per mail terwijl ik in op track en trees kan zien dat het pakketje nog verscheept moet worden. Geven PostNL daarna de schuld terwijl PostNL pakketje nog geen eens heeft. Als je daarna kritische vragen hebt reageren ze opeens niet meer. Moest telkens eerst vragen waar mijn pakketje bleef en kreeg daarna pas antwoord. Heb alle mails bewaard als bewijs. Bedrijf is niet eerlijk in de mail en dat stoort me het meest. Hoop dat jullie hier iets mee doen. Met vriendelijke groet, Herman van der Tol. Ze mogen best weten wie ik ben.

De oplossing

Overeenkomst ontbinden en mij een schadevergoeding betalen van 50 euro voor de geleden schade bestaande uit ( alle tijd die ik hierin gestoken heb door mailing om te vragen waar mijn pakketje bleef, verwachting patroon bij kinderen en mijzelf dat door het bedrijf is gecreëerd door de mails die ik ontvangen heb ).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FitBarr Official hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Herrie1072
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben geen oplossing geboden. Ze luisteren niet naar de klanten. Kijk maar eens op trustpilot reviews fitbarr. Daar zie je allemaal negatieve reacties van klanten die ze niet op hun eigen site plaatsen. Ik moest 6 weken op mijn bestelling wachtten. Ik las daar dat sommige al 3 maanden op hun pakketjes wachtten. Als je een mail stuurt waar het blijft liegen ze dat het al in Nederland is terwijl het nog in het buitenland is. Ik vindt dit schandalig en daar moet iets tegen gedaan worden door de Consumentenbond. Ik heb alle mails bewaard die ik met fitbarr gehad hebt en daaruit blijkt dat liegen over de leverdatum. Ik zal hier nooit meer bij bestellen en adviseer iedereen dit ook nooit te doen. Dit is echt onrechtvaardigheid en je kan er niks tegen doen. Als je ze op de leveringsvoorwaarden wijst lachen ze je gewoon uit. Echt een triest bedrijf
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over FitBarr Official?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen