Klacht FitChannel: Geld af blijven schrijven nadat contract/abonnement al lang is verlopen

Klachtnummer
# 567372
Gebruiker
IrisM83
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn halfjaarabonnement al een hele poos geleden opgezegd, maar Fitchannel blijft maandelijks geld afschrijven. Klantenservice is niet bereikbaar/reageert niet, en inloggen op de website brengt mij niet verder dan 'helaas, je contract is afgelopen'. Zodra ik de afschrijving storneer, is er binnen de kortste keren wel reactie, maar dan met dreigement van incasso etc. Zo is er al maanden ten onrechte geld afgeschreven en lijk ik geen stap verder te komen.

De oplossing

Ik wil dat Fitchannel onmiddellijk de afschrijvingen stopzet, mij dit schriftelijk bevestigt en mij het ten onrechte betaalde/afschreven abonnementsgeld terugbetaalt.

1 reactie

  1. Auteur
    FitChannel
    Datum
    Hoi Iris,

    Dank voor je mail en ik zie inderdaad dat je abonnement per ongelijk is doorgelopen. Dit had absoluut niet mogen gebeuren en mijn excuses dat dit fout is gegaan. Wat ik direct gedaan heb is dat ik de betalingen stop heb gezet en ik heb alle facturen na je opzegging teruggestort. Dit zal binnen 3 tot 5 werkdagen op je rekening staan.

    Nogmaals mijn excuses voor onze fout.

    Als er nog vragen of je wil iets weten, dan kan je ons bereiken of info@fitchannel.com

    Sportieve groet,
    Eva

Ook een klacht indienen over FitChannel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen