Klacht FitChannel: Niet bereikbaar na opzeggen abonnement

Klachtnummer
# 565738
Gebruiker
Kyara27
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn abonnement opgezegd en dit is per 27 augustus beëindigd. Hiervan heb ik een bevestiging per e-mail. Ondanks dit blijven ze incasso’s doen en als ik deze storneer krijg ik dreig e-mails over incasso’s. Op e-mail, chatberichten en vragen via social media krijg ik geen enkele reactie. Een telefoonnummer kan ik helaas nergens vinden. Ik heb nu dus 2 opties of het laten komen tot incasso en gedoe of maar betalen voor iets wat beëindigd is.

De oplossing

Mij de teveel betaalde maanden terug betalen en de incasso’s stop zetten. En even fatsoenlijk reageren op e-mails en andere vormen van contact

1 reactie

  1. Auteur
    FitChannel
    Datum
    Beste Kyara,

    Dank voor je bericht, ik heb je zojuist ook per mail een antwoord terug gestuurd. Het spijt mij dat je abonnement is doorgelopen, dat had absoluut niet mogen gebeuren. Inmiddels heb ik je abonnement handmatig gestopt en de laatste facturen teruggestort. Deze kan je ontvangen binnen 3 tot 5 werkdagen.

    Als er nog vragen zijn, laat het graag weten door te antwoorden op mijn laatste email.

    Hoop je hiermee te hebben geholpen.

    Fijne dag,
    Eva

Ook een klacht indienen over FitChannel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen