Klacht Fitfabrique: Geld afgeschreven tijdens lockdown, terwijl klant geen toestemming heeft gegeven.

Klachtnummer
# 521557
Gebruiker
sporten123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens de lockdown wordt er vierwekelijks geld afgeschreven van de rekening, terwijl hier geen toestemming voor is gegeven. Meerdere malen het bedrijf proberen te bereiken, zowel telefonisch als de mail. Echter wordt er geen gehoor aangegeven.

De oplossing

Contract per direct eindigen, contact met het bedrijf en geld terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fitfabrique hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fitfabrique?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen