Klacht FitforFree: Aanmaning bij gepauzeerde abonnement vanwege medische rede.

Klachtnummer
# 554927
Gebruiker
Shak
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Fitforfree blijft abonnement koste opeisen terwijl abonnement in maart 2020 gepauzeerd is. Bij betalingsverzoek in 2021 meteen een e-mail verzonden maar sindsdien geen enkel antwoord ontvangen. Zelfs op Twitter reageren ze niet.

De oplossing

Zo snel mogelijk reageren en teveel betaalde abonnement kosten terug betalen. Ik heb geen goed woord meer voor de hoofdkantoor van FitforFree.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen