Klacht FitforFree: Abonnement wordt anders en heel veel duurder

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 412333
Gebruiker
A. Amijs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Per 1 februari wordt mijn daluren abonnement opgezegd en betaal ik niet per maand maar per 4 weken, dus omgerekend ga ik veel meer betalen, 4,99 per 4 weken extra:
Dus van 10 € per maand naar 14,99 per 4 weken.
En mijn abonnement bestaat niet meer.
Waarom kan ik als vaste klant niet mijn oude dalurenabonnement behouden, en kan dat zomaar, een abonnement wijzigen,
Gelieve een reactie hierop

De oplossing

Ik wil mijn oude abonnement behouden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Amijs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie gehad Treurig!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen