Klacht FitforFree: Betalen tijdens de lockdown schandalig

Klachtnummer
# 518994
Gebruiker
L
Datum
0 reacties

Details

De klacht

FitForFree blijft geld incasseren tijdens de lockdown!

De oplossing

Dus, sinds een paar dagen in contact met FitForFree omdat ik het niet eens ben met het feit dat zij geld blijven innen gedurende de lockdown! Echter komt fitforfree met geen enkele oplossing. Ja, een oplossing die voor hun gunstig en acceptabel is, maar niet voor mij. Ze komen dan met een vorm van compensatie waarbij je de “11 weken” aan het eind van je abonnement kunt inhalen. Ga toch weg, als ik mijn abonnement opzeg, dan is dat natuurlijk met een reden en ben ik niet van plan om daarna nog even 11 weken in te halen. Zij benoemen dat als “gratis” lees ik in een bericht hier. Echter is het niet gratis! Want je hebt hier gewoon voor betaald tijdens de lockdown! Mooi praatje dus. Daarnaast bepaal je zelf wat er gebeurd met je geld en niet FitForFree. “U kunt er niet voor kiezen om niet te betalen” ga toch weg.. ik blijf dus lekker mijn geld terugboeken. Daarnaast hoort hun vorm van compensatie geen compensatie te zijn, maar een service! Dit is geen compensatie!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen