Klacht FitforFree: Extra betalen voor de douche, na het sporten!!!

R.N.B.

Op de website van Fit For Free Amsterdam-Osdorp, staat bij de faciliteiten o.a. douches!
Maar wat er niet bij staat is, dat je buiten je maandelijkse contributie, je daar extra voor moet betalen! € 0,50 per keer. Dat is per maand al gauw € 5. / € 6. euro.
Dit is misleiding van de klant.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, bij geen enkele sportvereniging.

1) Na het sporten, moet iedereen gewoon kunnen douchen daar betaal je je contributie /
lidmaatschap`s geld voor!!!
2) Dat je hier extra voor moet betalen, moet duidelijk worden vermeld op de website.

FitforFree
    Beste heer Bernhard, wij vinden het jammer om via deze weg van uw klacht te moeten vernemen. Het klopt inderdaad dat er over het algemeen alleen tegen betaling van € 0,50 gebruik gemaakt kan worden van onze douches. Dit heeft onder andere te maken met ons concept. Men betaalt alleen voor het fitnessen en niet voor de overige faciliteiten, mits men er gebruik van wil maken. Op deze manier maken wij fitness voor iedereen toegankelijk én betaalbaar. De prijs voor het gebruik van de douches staat wel degelijk op onze website vermeld, namelijk onder het kopje 'veelgestelde vragen'. Deze kunt u terugvinden Via de volgende link: https://www.fitforfree.nl/veelgestelde-vragen. Zoals wij u reeds per e-mail hebben medegedeeld vinden wij het erg vervelend dat u niet op de hoogte was van de kosten voor het gebruik van de douchecabine. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben, stuur dan gerust even een e-mail naar webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas.
    R.N.B.
    Het zou wel zo netjes zijn, om bij de prijs van het lidmaatschap ook gelijk te vermelden, dat je apart moet betalen voor de douche, en dit niet te verstoppen achter een link met veelgestelde vragen.

R.N.B.
    Sport en hygieene zijn aan elkaar verbonden, dat leer je al van jongs af aan. De gene die hier wel doucen zijn meestal 40 jaar of ouder. In 40 jaar sport nog nooit eerder een sportvereniging/club meegemaakt waar je appart/extra moet betalen voor de douce.

R.N.B.

Ook een klacht indienen over FitforFree?