Klacht FitforFree: Fit For Free incasseert onterecht

Andres # Rotterdam

Ben in 2016 een overeenkomst aangegaan met Fit For Free waarin staat dat beide partijen moeten presteren.
Fit For Free komt vanaf dinsdag 15 december haar verplichtingen niet meer na.
Alle filialen van Fit For Free zijn namelijk gesloten!
Heb meerdere e-mails verzonden naar Fit For Free met daarin de mededeling dat ik het er niet mee eens bent dat Fit For Free door blijft gaan met het incasseren van het maandelijks abonnementsgeld terwijl de clubs gesloten zijn.
Er is vandaag weer een bedrag van € 20,51 van mijn rekening afgeschreven door Fit For Free.
Geheel onterecht want ik kan al sinds 15 december 2020 niet sporten bij Fit For Free.
De harde Lock down zal voorlopig van kracht blijven, waardoor de sportscholen ook in februari gesloten blijven.
Vraag mezelf af wat Fit For Free het recht geeft om maar door te blijven gaan met het incasseren van het maandelijks abonnementsgeld, en dat terwijl ze zelf haar verplichtingen niet nakomt.
Heb meerdere malen duidelijk aangegeven dat ik het er niet mee eens bent dat Fit For Free door blijft gaan met het incasseren van het maandelijks abonnementsgeld gedurende de tijd de clubs van Fit For Free gesloten zijn.
Aan de door Fit For Free aangeboden "zogenaamde" alternatieve online ondersteuning in de vorm van online coaching en groepslessen heb ik niets en wens daar dan ook geen gebruik van te maken.
Wil dat Fit For Free al het geld wat onterecht is afgeschreven terugstort op mijn rekening.
Attendeer Fit For Free erop dat eventuele juridische kosten die er in de toekomst gemaakt zullen worden i.v.m. het terugvorderen van het onterecht geïncasseerd abonnementsgeld zullen worden verhaald op Fit For Free.

Wil geen enkele andere waardeloze compensatie anders dan mijn geld terug!

Fit For Free heeft de keuze gehad haar leden te vragen de incasso's van het abonnementsgeld op vrijwillige basis door te laten gaan, en op deze manier zichzelf en haar leden in waarde te laten.

Fit For Free heeft dat echter niet gedaan, maar juist voor een vijandige en heel klantonvriendelijke manier gekozen.

Jammer, want hierdoor heeft Fit For Free in mijn ogen haar glans verloren.

Vind Fit For Free dan ook niet zo sportief als dat ze zichzelf zo graag voordoet.

Fit For Free moet stoppen met het incasseren van het maandelijks abonnementsgeld tijdens de Lock down.

Alle clubs zijn immers gesloten!

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over FitforFree?