Klacht FitforFree: Fit for free reageert nooit op mail.

Klachtnummer
# 566268
Gebruiker
IENGELS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens corona vorig jaar gewoon mijn abonnement 5 maanden doorbetaald. In juni 2020 opgezegd en ik zou de betaalde maanden nog mogen blijven trainen. Daarvoor zou ik ene code per mail ontvangen. Deze kreeg ik uiteindelijk in oktober en die werkte niet, Dit aangegeven maar inmiddels ben ik elders gaan sporten en heb steeds de betaling van de laatste maand voor basic fit gestorneerd om een reactie uit te lokken, Verschillende keren ok gemaild maar helaas nooit een reactie gehad. Nu krijg ik een laatste aanmaning en wordt er gedreigd net een deurwaarder. Wat een trieste organisatie is dit.

De oplossing

De laatste maand niet te hoeven te betalen omdat ik al 5 maanden betaald heb en daar niks voor terug heb gehad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen