Opgelost door FitforFree: Fit for free stuurt mij facturen terwijl ik mij niet aangemeld heb, dieven!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 279918
Gebruiker
Carlo boyer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Fit for free stuurden mij opeens een email dat ik 40+ euro moet betalen terwijl ik al langer dan een jaar niet meer lid ben..
Ik had gebelt moest ip-adres sturen via email maar week later nog geen bericht terug gehad..

Ik ben allang bij basic-fit lid, al langer dan jaar niet bij fitforfree.. dus ga ik niet betalen.

Deze nummer is bij de email: 104021753

De oplossing

Fit for free moet mij uitschrijven, ik heb hier niets mee te maken!!

2 reacties

  1. Auteur
    Carlo boyer
    Datum
    5dagen later
  2. Auteur
    FitforFree
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi Carlo! We zijn inmiddels met je in gesprek via Facebook. We hebben jouw screenshot van het IP-adres ontvangen en zijn dit momenteel bij de klantenservice aan het uitzoeken. We komen snel bij je terug met een antwoord via een reactie in een Facebook privé bericht. ^Michelle

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carlo boyer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opgelost, goeie service.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen