Opgelost door FitforFree: Frauduleuze incasso Fit for Free

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 78811
Gebruiker
Mariko
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 30 september 2014 heeft Fit for Free Beheer bv € 119,40 geïncasseerd van mijn bankrekening, terwijl ik nimmer enig abonnement heb afgesloten bij of anderszins contact heb gehad met dit bedrijf.
Ik heb het bedrag gestorneerd op 4 oktober en het bedrijf geblokkeerd.

De oplossing

dat ik mijn geld zonder verder gezeur binnen twee weken terugkrijg en dat ik vervolgens nooit meer last heb van dit bedrijf.

2 reacties

  1. Auteur
    FitforFree
    Datum
    Beste Mariko,Een van onze leden gebruikt dit rekeningnummer.
    Wij hebben uw rekeningnummer geblokkeerd in ons ledensysteem, wij zullen dan ook niet meer incasseren van uw rekening. De reeds geïncasseerde € 119,40 kunt u zelf storneren. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Mocht ik u nog ergens mee kunnen helpen hoor ik dit graag. Groetjes, Mariëlle
  2. Auteur
    Mariko
    Datum
    Kennelijke vergissing ergens. Kan gebeuren. Geld is al terug.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mariko
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over FitforFree?