Klacht FitforFree: Handelen in strijd met voorwaarden van Fitforfree

Klachtnummer
# 25396
Gebruiker
CK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben na meer dan een jaar lid te zijn geweest onze abonnementen opgezegd. Volgens de voorwaarden kan dit te alle tijde met in acht neming van een maand.
Wij hebben opgezegd op 24 maart in het filiaal in Amstelveen en heb daar ook een bevestiging van ontvangen.
Daarna heb ik schriftelijk een bevestiging gekregen vanuit Den Haag dat onze abonnementen pas eindigen op 18 mei. Ik heb hierover contact gehad met klantendienst en er werd uitgelegd dat dit komt omdat we ooit op de 18e van een maand lid zijn geworden.
Ik heb hierover nogmaals telefonisch en per email over geklaagd en aangegeven dat dit onrechtmatig is.
De wettelijk vastgestelde termijn voor opzeggen is 1 maand. Bij de consumentenbond heeft men mij bevestigd dat met onze opzegging op 24 maart de abonnementen op 24 april zijn beëindigd en we vanaf die datum geen abonnementsgeld meer hoeven te betalen.
Fitforfree wil ons tot nu toe geen gelijk geven.

De oplossing

Wij verzoeken Fitforfree simpel te handelen volgens de eigen voorwaarden en de wettelijke regels. De datum waarop een abonnement is ingegaan is bij beëindiging niet meer van belang. Dan is alleen de datum van opzegging relevant.
Ik wil dat Fitforfree erkent dat onze abonnementen per 24 april zijn beëindigd en ook slechts tot deze datum abonnementsgeld in rekening wordt gebracht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen