Klacht FitforFree: Houding en gedrag naar leden ongepast

Ruud624

Geen gehoor geven als je terecht klacht indiend, vanwege het afhouden innen van contributie in coronatijd en eigen belang boven de leden stelt wel leden benaderen om corona crisis door te komen als fitforfree gesloten was 'n of je contributie wil doorlaten lopen om zodoende thuistrainingen te kunnen doen. maar vervolgens niets meer vanje te laten horen als je waar voor je geld wilt hebben als contract afsluit om te sporten'n niet 40 minuten trainen 'n dan gewoon volle mep betalen. Contributie daar staat wat tegenover 'n dat krijg je niet dus klacht is terecht, teleurstellend als je zo met je leden omgaat.binnen halen met mooie praatjes en reclame en vervolgens bij klacht geen enkele reactie terug geven en met klasnikof sportschool uitschieten werkelijk onbeschoft houding tegenover je leden.

Twee maanden gratis trainen ipv 1 euro korting krijgen in al die maanden dat sportschool gesloten was, is mijn tegoed als waar ik recht op heb van het teveel betaalde aan contributie.

Ook een klacht indienen over FitforFree?