Klacht FitforFree: Ik krijg onterechte aanmaningen van de fit for free.

Klachtnummer
# 554019
Gebruiker
Julian de Graaf
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb al bijna een jaar geleden nu mijn abonnement opgezegd bij fit for free en daar ook een bevestiging mail van ontvangen. Nu ontvang ik meerdere brieven dat ik moet betalen. Ik ben al naar de balie gegaan bij de dichtst bij zijnde vestiging en die heeft al gemaild dat dit niet klopt. Nu wil ik dat er vanuit Fit for free zelf contact met mij wordt opgenomen, want dit kan echt niet. Ik ben blijkbaar dus nog steeds lid! Jullie reageren op geen enkele mail en zijn ook niet telefonisch bereikbaar !

De oplossing

Ik wilde dat ze de aanmaningen nu weghalen en contact met mij opnemen en zich gaan verontschuldigen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen