Klacht FitforFree: Ik moet mijn abonnement voor €57,45 afkopen terwijl wurgcontracten verboden zijn!

JessePijpers

Vanaf April 2013 wordt er iedere maand illegaal €2,95 van mijn rekening afgetrokken!
In Maart 2013 was ik het zat. De sportschool was super druk, alle machines waren kapot, en ook hygiëne was er ver te zoeken. Ik zet abonnement bij Fit For Free stop. Ik moest mijn pas inleveren. Toen ik dat deed werd de pas vernietigd en kon ik zonder bewijs vertrekken. "alles was geregeld" Vanaf April 2013 werd er per maand €2,95 van mijn rekening afgeschreven voor de kosten van mijn pas. Doordat dit een slapende rekening is kom ik daar pas begin februari achter. Inmiddels is er dus €32,45 afgeschreven. Toen ik vervolgens (na 15min in de wacht) de klantenservice aan de telefoon kreeg, bleek dat ik mijn pas voor €25,- moet afkopen, aangezien ik geen bonnetje heb gehad. Ik ben dus in totaal €57,45 kwijt om mijn abonnement stop te zetten.

Afgeschreven bedragen per direct overmaken, en transacties stoppen

FitforFree is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over FitforFree?