Klacht FitforFree: Ik wil mijn teveel betaalde abonnementsgeld terug.

Gebruiker1558015356

Op 3 mei 2020 is mijn abonnement gestopt (na opzeggen mijnerzijds). Tot op heden heb ik mijn teveel betaalde abonnementsgeld niet terug ontvangen terwijl ik daar al meerdere keren om gevraagd heb. . De klantenservice reageert met "het duurt op dit moment iets langer, we kunnen geen tijdslimiet geven". Ik vind 5 weken echter wel lang genoeg.

Schrijf mijn teveel betaalde abonnementsgeld over naar mijn bankrekening

FitforFree
    Beste Elly,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te horen! Wij zien dat je onze collega's al hebt gesproken. Het restitutieverzoek is in behandeling. Wij kunnen helaas geen specifieke datum geven wanneer jij het terug hebt. Wij verwachten als de clubs weer open zijn. Onze excuses voor het ongemak!

Laura
    Gebruiker1558015356
    Er van uitgaande dat sportclubs op 1 juli 2020 hun deuren weer (mogen) openen verwacht ik dat mijn tegoed van €261,37 DUS begin juli 2020 op mijn bankrekening gestort wordt.

Gebruiker1558015356
Terugbetaling zou plaats vinden zodra er weer abonnementsgelden worden geïnt (dus vanaf 1 juli; dan mag men weer binnen sporten).

Ook een klacht indienen over FitforFree?