Klacht FitforFree: Ik wil mijn teveel betaalde abonnementsgeld terug.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 452404
Gebruiker
Gebruiker1558015356
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 3 mei 2020 is mijn abonnement gestopt (na opzeggen mijnerzijds). Tot op heden heb ik mijn teveel betaalde abonnementsgeld niet terug ontvangen terwijl ik daar al meerdere keren om gevraagd heb. . De klantenservice reageert met "het duurt op dit moment iets langer, we kunnen geen tijdslimiet geven". Ik vind 5 weken echter wel lang genoeg.

De oplossing

Schrijf mijn teveel betaalde abonnementsgeld over naar mijn bankrekening

2 reacties

  1. Auteur
    FitforFree
    Datum
    Beste Elly,

    Bedankt voor je bericht.

    Wat vervelend om te horen! Wij zien dat je onze collega's al hebt gesproken. Het restitutieverzoek is in behandeling. Wij kunnen helaas geen specifieke datum geven wanneer jij het terug hebt. Wij verwachten als de clubs weer open zijn. Onze excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,
    Laura
  2. Auteur
    Gebruiker1558015356
    Datum
    Er van uitgaande dat sportclubs op 1 juli 2020 hun deuren weer (mogen) openen verwacht ik dat mijn tegoed van €261,37 DUS begin juli 2020 op mijn bankrekening gestort wordt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1558015356
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugbetaling zou plaats vinden zodra er weer abonnementsgelden worden geïnt (dus vanaf 1 juli; dan mag men weer binnen sporten).
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen