Klacht FitforFree: Ik wil niet een jaar contract. Onmiddellijke stopzetting.

Shirley jaiser

Fitt for free smeerd mensen jaar contract tegen hun wil in. Register internet gratis sporten per maand opzegbaar. En jou wordt tegen jou wil in een jaar contract ingesmeerd. Bij stopzetting krijg je rekening gepresenteerd.

Onmiddelijke stop zetting.

FitforFree is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Shirley jaiser
    Ik wordt genegeerd Door fitt for free en mij wordt een jaarabonnement aangeboden tegen mijn zin in.

Shirley jaiser
Ze negeren mij ik hoor niets.mij is onlangs een rekening gestuurd en als ik het niet betaal loopt het op tot 40 euro. Ik 2il mijn 21 euro terug gestort krijgen. Ik wilde absoluut geen jaar contract bij hun . Ik was hier heel duidelijk over. Ik ben in deze periode niet gaan sporten geen nterese in zon bedrijf. Hun moto is gratis sporten en elke maand op zegbaar ,maar ondertussen smeren ze je een jaarabonnement aan. En als je ze belt zeggen ze Wij kunnen u niet helpen. Zijn er meer gedupeerde roer u mond. Bedankt.

Ook een klacht indienen over FitforFree?