Klacht FitforFree: Incasso €2,95 loopt door

Klachtnummer
# 51862
Gebruiker
Christina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De opzegging van het abonnement bij Fit 4 Free is goed verlopen. Er is door fit 4 Free een bevestigingsbrief gestuurd en en het teveel betaalde abonnementsgeld is retour gestort. Mijn zoon is nog één keer gaan sporten maar toen was de opzeggingsdatum van 12/1/14 al verstreken. De medewerkers van Fit 4 Free hebben de pas toen gehouden. Mijn zoon heeft daar geen ontvangstbewijs van gekregen. Nu blijft F4F €2,95 incasseren. Op mijn poging tot communicatie via email wordt helaas niet gereageerd. Ik heb het betreffende bedrag gestorneerd maar zij herhalen de afschrijving zonder enige communicatie weer. Het is onmogelijk om nu nog aan te tonen dat de pas daadwerkelijk ingeleverd is. Ben ik daarom verplicht tot aan het einde der tijden hen €2,95 per maand te betalen? Mijns inziens blokkeert F4F de pas per direct, en vervalt mijn zogenaamde betaalplicht.

De oplossing

Directe stopzetting van enig volgend incasso van welk rekeningnummer van Fit 4 Free dan ook.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen