Klacht FitforFree: Langdurig en veelvuldig onterechte afschrijvingen, spookincasso's

Klachtnummer
# 333892
Gebruiker
RobertSG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Lange tijd zijn bedragen van mijn rekening afgeschreven terwijl ik geen lid ben. Dat ik geen pas ed. heb wordt aan de telefoon ook bevestigd. Maar ze lossen het niet op, bellen niet terug, registreren zaken niet. Nooit heb ik iets van ze gehoord tot ik afschrijvingen ga terughalen. En gewoon doorgaan met inschakeling van een incassobureau, dreigen met kosten en procedures. Ik schijn voor te komen in de administratie van een overgenomen bedrijf (jaren geleden) en dat is mijn pech. Nooit heb ik iets met Fit for free te maken gehad. Dat geven ze toe. Normaal te woord staan en oplossen? Nee, doen ze niet aan. De medewerker van de incassodesk mag mij vertellen dat ik maar moet zien te bewijzen dat ik geen lid ben. De omgekeerde wereld.

De oplossing

Alle incasso's retour met rente en aanvullende kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

FitforFree is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen