Klacht FitforFree: Langdurig en veelvuldig onterechte afschrijvingen, spookincasso's

RobertSG

Lange tijd zijn bedragen van mijn rekening afgeschreven terwijl ik geen lid ben. Dat ik geen pas ed. heb wordt aan de telefoon ook bevestigd. Maar ze lossen het niet op, bellen niet terug, registreren zaken niet. Nooit heb ik iets van ze gehoord tot ik afschrijvingen ga terughalen. En gewoon doorgaan met inschakeling van een incassobureau, dreigen met kosten en procedures. Ik schijn voor te komen in de administratie van een overgenomen bedrijf (jaren geleden) en dat is mijn pech. Nooit heb ik iets met Fit for free te maken gehad. Dat geven ze toe. Normaal te woord staan en oplossen? Nee, doen ze niet aan. De medewerker van de incassodesk mag mij vertellen dat ik maar moet zien te bewijzen dat ik geen lid ben. De omgekeerde wereld.

Alle incasso's retour met rente en aanvullende kosten.

FitforFree is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over FitforFree?