Klacht FitforFree: niet reageren op voorstel compensatie

R. Groothedde

Aangetekend verzonden

Zwolle, 1 september 2021
FI For Free
Postbus 128
2350 AC Leiderdorp

Geachte heer, mevrouw,
Omdat u niet heeft gereageerd op mijn e mail berichten ga ik niet meer sporten bij Fit For Free Ik heb 10 jaar gesport bij Fit For Free en ik ben teleurgesteld hoe u met uw klanten omgaat. Daarom verleng ik het abonnement niet.

Ik heb vanaf 27 mei jl. via e mailberichten naar uw bedrijf, voorstellen gedaan om compensatie met betrekking tot 22 weken niet kunnen sporten in uw sportclub. U heeft niet de moeite genomen om mijn e mail berichten te beantwoorden. U was wel in staat om diverse keren geld te incasseren via mijn bankrekening. Dit proces loopt wel goed! Op 30 augustus jl. heb ik contact gezocht met de juridische afdeling van de consumentenbond waar ik al eerder de e mailberichten naartoe heb gestuurd. Zij willen graag op de hoogte worden gebracht over het verdere verloop en indien nodig mij juridisch bijstaan.
Ook ben ik op 30 augustus jl. in Zwolle naar de Fit For Free sportschool geweest en de aanwezige werknemer heeft telefonisch contact gezocht met de "afdeling wijziging" en aan de hand van de overgelegde afschriften van mijn e mailberichten heeft hij vastgesteld dat ik per 5 augustus jl. mijn abonnement bij Fit For Free heb opgezegd. Dit heeft hij ook doorgegeven aan de afdeling. Bij dit telefonisch gesprek ben ik aanwezig geweest. De afdeling heeft toegezegd dat mijn abonnement per 5 augustus jl. is beëindigd.
Verder kon de medewerker niet vertellen waarom er niet is gereageerd op mijn e mailberichten en verzuchtte dat er wel erg veel klachten over de communicatie hem bekend zijn.
Ik verzoek u mij schriftelijk de opzegging te bevestigen.
Tot slot, voor mij is het niet begrijpen dat u zo met uw klanten omgaat. Er zijn genoeg sportscholen, dus concurrentie genoeg.
Bijgevoegd heb ik de betreffende e-mailberichten.
Lidnr. .......

schriftelijk bevestigen dat mijn abonnement per 5 augustus is stopgezet

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over FitforFree?