Klacht FitforFree: ongeïnteresseerd, mijn bericht wordt na ruim 2.5 maand beantwoord, niemand belt mij terug

Manoj

ik heb mijn abonnement opgezegd. ik moest een bedrag terugbetalen, echter de brieven heb ik wegens persoonlijke omstandigheden niet ontvangen/gezien. Ik heb een email van de incassobureau ontvangen, daarop heb ik geantwoordt en gevraagd of ik de openstaande bedrag kan betalen zonder incasso kosten, omdat ik de brieven (factuur) nooit heb gezien.incassobureau benadert, die verwijst naar fitforfree en hen verwijzen naar incasso. ik krijg na ruim 2.5 maand een terugkoppeling van fit forfree en melden dat wegens corona hen niet konden regearen.

Ik wil dat de bedrijf de incasso bedrag eraf haalt, want ik heb geen brieven over gezien. bovendien heb ik een kopie factuur per email gevraagd, die nooit ontvangen. heb mijn abonnement opgezegd wegens medisch probleem, en zij vragen mij om een medisch verklaring??? dit is niet toegestaan, aangezien zij geen medisch loket of arts hebben!!! ik heb uiteindelijk wel mijn abonnement op kunnen zeggen, echter een rest bedrag moest ik betalen, de factuur hierover nooit gezien wel een email van de incasso bureau, daar ben ik dus niet mee eens

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over FitforFree?