Klacht FitforFree: Onsportief gedrag Fit for Free inzake nieuwe regels, het niet kunnen sporten

Erlin

Vanwege aanpassing van de regels moet er eerst een handeling verrichten voordat jekan gaan sporten. De sportschool is dus niet onvoorwaardelijk toegankelijk voor mijn zoon (iedereen welkom).Bevriezen of beëindigen van het contract is niet bespreekbaar, meedenken doen ze helemaal niet. Ze vinden zelf dat ze de dienst nog steeds bieden en het is de schuld van de overheid dat mijn 18 jarige zoon niet kan sporten. Hij moet zijn contract uitdienen en maandelijks blijven betalen. Een 18 jarige scholier.... op deze manier in de kou laten staan. Vind ik niet sportief

Meedenken, samen naar een oplossing zoeken. Bevriezen contract, beëindigen met een maand opzegtermijn. Andere ideeën altijd bespreekbaar. Elke maand betalen voor niets is een hoop geld voor een 18 jarige scholier

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over FitforFree?