Klacht FitforFree: onterechte afschrijving kortingpas

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 57368
Gebruiker
karin
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Netjes optijd opgezegd, en dan iedere maand 2,95 afgeschreven voor een kortingpas waar ik niet om gevraagd heb en nooit gebruikt. Kan er alleen vanaf door een nieuwe voor 25 euro te kopen en meteen in te leveren. Nou ja denk ik dan ben ik er vanaf. Niet dus. 12 dagen later weer 2,95 eraf. Ik gestorneerd. 1ste aanmaning 11 euro binnen 14 dagen betalen. Aangetekende brief verstuurd. Niet op gereageerd. Volgende dreigbrief 42 euro.
Weer gemaild vandaag. Het was een fijne sportschool tot ik er vanaf wilde voor een half jaar(reis buitenland). Ik zal nu zeker niet hier weer gaan sporten en raad het ook niemand aan. Lijkt goedkoop maar je komt er niet meer vanaf.

De oplossing

Stoppen met incasso

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    FitforFree
    Datum
    Beste Karin,We hebben de afkoop van de leden/kortingspas inderdaad ontvangen op 6-2-2014.Daar wij achteraf incasseren voor de kortingspas hebben wij € 2,95 geïncasseerd voor de laatste periode van 25-1-2014 tot 24-2-2014. Omdat deze incasso meerdere malen is gestorneerd zijn er € 9,00 storneringskosten in rekening gebracht. Nadat wij toen nog niet konden incasseren hebben we een eerste aanmaningsbrief gestuurd waarin je 14 dagen de tijd kreeg om de € 11,95 te betalen. Omdat we na de 14 dagen geen betaling binnen hadden is er een tweede aanmaningsbrief verstuurd waar de € 31,00 aanmaningskosten zijn bijgekomen. Hierna is ook nog een derde (sommatie) brief verstuurd.Helaas kan ik je dan ook niets anders mededelen dan dat de kosten terecht in rekening zijn gebracht.Als je de € 42,95 betaald zal dit de laatste betaling zijn aan ons. Wij zullen dan niet meer incasseren van je rekeningnummer.Groetjes, Mariëlle
  2. Auteur
    karin
    Datum
    Er staat nergens in de voorwaarden dat dit achteraf verrekend word. Met de afkoop is mij door de medewerker van fff van eindhoven toegezegd dat dit de laatste afschrijving was. Ik vind dat ik zowiezo al veel te veel betaald heb voor iets waar ik niet om gevraagd heb.
  3. Auteur
    FitforFree
    Datum
    Beste Karin,Onderstaande staat vermeld in onze algemene voorwaarden.Artikel 6: C,
    Het doen inleveren van de
    ledenpas doet deze maand fee beëindigen aan het einde van de lopende periode (artikel 2 h).Hierin staat vermeld dat we achteraf incasseren voor de leden/kortingspas. Groetjes, Mariëlle
  4. Auteur
    karin
    Datum
    Ik heb het in handen van de rechtsbijstand gegeven.ik vind het waardeloos en laag dat met op deze manier mensen geld afhandig maakt. Voor mij voelt het als oplichting.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
karin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen