Opgelost door FitforFree: Onterechte incasso
Details
De klacht
Op 14juli jl heb ik per email bericht ontvangen mbt een, volgens FFF openstaand saldo. Echter ik ben geen lid bij FFF. Op 8mei 2014 heb ik dit reeds afgesloten met de heer Rob van Duifhuizen. In december 2013 heb ik mijn lidmaatschap bij Body Action bevroren ivm zwangerschap. Op 30 dec was de laatste afschrijving. Op 17 april en 2mei 2014 heeft FFF twee bedragen afgeschreven . Na telefonisch contact bleek Body Action overgenomen. Bevroren leden waren hierover niet goed geïnformeerd. Om die reden zijn op 6 mei 2014 door FFF de bedragen teruggestort. Met Rob van Duifhuizen heb ik op zijn advies afgesproken dat ik de automatische incasso stop en tevens het abonnement van Body Action stop. Na 14 maanden ontvang ik nu een incasso van een heel jaar abonnement van een organisatie waar ik geen lid van ben. Ik heb ook geen klantnummer, geen pasje en heb geen gebruik gemaakt van FFFDe oplossing
Intrekken van betalingsherinnering en het met terugwerkende kracht juist bijwerken van hun administratie.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.