Opgelost door FitforFree: Onterechte incasso

Karen

Op 14juli jl heb ik per email bericht ontvangen mbt een, volgens FFF openstaand saldo. Echter ik ben geen lid bij FFF. Op 8mei 2014 heb ik dit reeds afgesloten met de heer Rob van Duifhuizen. In december 2013 heb ik mijn lidmaatschap bij Body Action bevroren ivm zwangerschap. Op 30 dec was de laatste afschrijving. Op 17 april en 2mei 2014 heeft FFF twee bedragen afgeschreven . Na telefonisch contact bleek Body Action overgenomen. Bevroren leden waren hierover niet goed geïnformeerd. Om die reden zijn op 6 mei 2014 door FFF de bedragen teruggestort. Met Rob van Duifhuizen heb ik op zijn advies afgesproken dat ik de automatische incasso stop en tevens het abonnement van Body Action stop. Na 14 maanden ontvang ik nu een incasso van een heel jaar abonnement van een organisatie waar ik geen lid van ben. Ik heb ook geen klantnummer, geen pasje en heb geen gebruik gemaakt van FFF

Intrekken van betalingsherinnering en het met terugwerkende kracht juist bijwerken van hun administratie.

FitforFree
    Beste mevrouw Warners, wij betreuren het om via deze weg van uw klacht te moeten vernemen. Wegens een misverstand zijn de contributieperiodes (ten behoeve van het Body Action abonnement) van de afgelopen periodes alsnog open komen te staan. Mede wegens het feit dat u tot op heden geen gebruik heeft gemaakt van onze diensten hebben wij besloten om deze periodes dan ook met terugwerkende kracht te corrigeren. De reeds ontvangen betalingsherinnering kunt u als niet verzonden beschouwen. U heeft vanzelfsprekend geen betalingsverplichting jegens Fit For Free. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd even mailen naar webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas.
    Beste Bas,
    Hartelijk dank voor je snelle reactive en voor het zo spoedig op een nette manier afhandelen van bovenstaande.
    Overigens heb ik mijn email deze week ook naar webcare@fitforfree.nl gestuurd. Hierop heb ik nog geen reactie ontvangen, dus als je bovenstaande reactie ook als reply op mijn email wilt versturen dan heb ik alle informatie compleet in mijn mailbox (just for sure)

Hartelijk dank.
    Met vriendelijke groet, Karen

Karen

Ook een klacht indienen over FitforFree?