Klacht FitforFree: Onterechte incasso

Klachtnummer
# 97011
Gebruiker
Jermaine wielingen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb gister een mail gehad waarin stond dat ik een betalings achterstand heb. En dat ik een brief zou hebben ontvangen maar die heb ik nooit gehad. En nu moet ik €40,- incasso kosten betalen. Toen heb ik de klanten service gebeld maar die zeggen dat ik maar gewoon moet betalen terwij hij zelf al aangaf dat er veel meer de zelfde soort klachten binnen komen.

De oplossing

Zou graag willen dat de incasso kosten worden kwijt gescholden.

1 reactie

  1. Auteur
    FitforFree
    Datum
    Beste heer Wielingen, wat vervelend om te horen dat u er niet met onze klantenservice bent uitgekomen. Wij hebben op zowel 19-1-2015, 9-2-2015 als 16-2-2015 een herinneringsbrief verzonden. Op 11-2-2015 is u tevens een sms-bericht toegezonden én heeft mijn collega van de klantenservice u per e-mail een kopie van de herinnering van 19-1-2015 toegestuurd. Tot op heden is de hoofdvordering (alsmede de aanmaningskosten) nog niet voldaan. Ik kan u helaas niets anders mededelen dan hetgeen onze klantenservice u reeds kenbaar heeft gemaakt. Met vriendelijke groet, Bas.

Ook een klacht indienen over FitforFree?