Klacht FitforFree: Oplichtingspraktijken

marver

FitforFree is een fitnesschool met tal van verstigingen in nederland. Ze lokken jonge mensen met goedkope abonnementen. In de praktijk kun je deze abonnementen helaas niet stopzetten. Op brieven word niet gereageerd. Telefonisch word je niet of onbeschoft te woord gestaan (kost 40 cent per minuut). Ik zelf ben gestopt met sporten, omdat ik geen pasje meer had. Deze zat in een tas welke van mij gestolen is, ik heb hier een bewijs van aangifte van. Nu was het mij na het versturen van meerdere brieven, eindelijk gelukt om mijn abonnement op te zeggen. Tot mijn verbazing was er ineens €2,95 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb de dure klantenservice gebeld en kreeg hier de mededeling dat dit word afgeschreven vanwege mijn lidmaatschapspas. Deze werkte tevens als kortingskaart, dus daarom moet ik betalen. Tenzij ik 25€ overmaakte. Als ik dit niet doe word er tot in de eeuwigheid 2,95! € per maand afgeschreven. Nu betaal ik al twee jaar 2,95 per maand.... schandalig

Ze moeten gestopt worden. De regeling met betalen voor een kortingspas welke niemand wil hebben moet stoppen. Als je kunt aantonen dat je die pas niet hebt, hoef je ook niet meer te betalen. Ze dienen beter bereikbaar te zijn en betere voorlichtingen te geven.

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over FitforFree?