Klacht FitforFree: Opzeggen abo lukt niet

Klachtnummer
# 551999
Gebruiker
van Schaijk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Abo van 12 wkn sporten paar dagen na aanmelding geannuleerd, per mail. Geen reactie van bedrijf, kosten terug laten boeken. Ik heb geen gebruik gemaakt van het abo, ben geen sportclub binnen geweest en heb binnen de wettelijke termijn weer geannuleerd waardoor ik niet hoef te betalen. FitforFree stuurt echter betalingsherinneringen per post en mail en als ik daarop reageer blijft het vervolgens stil. Reageren niet op mails, telefonisch zijn ze onbereikbaar en zo beland ik in de wonderlijk zwakke communicatieve vaardigheden van FitforFree. De stem op het bandje van hun telefoonnummer noemt alleen dat ze 'het erg druk hebben en niet op kunnen nemen', maar helaas is dat geen excuus voor deze wanorde.

De oplossing

Betaling annuleren en abo conform voorwaarden stopzetten per ingangsdatum.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FitforFree hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen