Opgelost door FitforFree: Opzeggen vanwege medische reden

Vogeltje81

Ik ben lid van de sportschool maar vanwege medische reden mag ik niet meer sporten.
Dit is vastgesteld door een medische arts in mijn ziekenhuis.
Nu wil ik dus dat mijn contract vroegtijdig wordt beëindigd.
Ik heb al gemaild naar fit for free en er wordt gezegd dat dit niet mogelijk is.
Het kan wel omgezet worden naar een ander soort contract.
Hier heb ik alleen niets aan aangezien ik helemaal niet meer mag sporten.
Nu moet ik dus betalen voor iets waar ik dus helemaal geen gebruik meer van kan maken
.U kunt zelfs zien dat ik al zeker 2 maanden niet meer heb gesport.

Ik wil dat mijn abonnement per direct wordt opgezegd en het liefste met 2 maanden geld terug.
Ik heb een brief van mijn arts dat het niet verantwoord is dat ik sport dus ik heb bewijs.

FitforFree
    Beste mevrouw Verwoord, wij vinden het bijzonder vervelend om te lezen dat u wegens medische redenen niet meer mag sporten. Tevens willen wij ons excuseren voor het bericht welke u eerder van ons heeft ontvangen. Wij waren in onze reactie nogal kort door de bocht. Wij hebben de kwestie alsnog overlegd met de dienstdoende Regiomanager en naar aanleiding hiervan is er besloten om uw jaarcontract alsnog voortijdig te beëindigen. De meest recent geïncasseerde contributiemaand zal tevens aan u worden geretourneerd. Wij willen u veel beterschap toewensen. Mocht u naar aanleiding van het voorgaande nog vragen hebben dan kunt u altijd even een e-mail sturen naar webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas.
    Bedankt voor uw reactie.
    Ik ben blij dat we op een goede manier een oplossing hebben kunnen bereiken.
    Ik vind het zelf ook erg jammer dat ik niet meer mag sporten maar daar zal ik mee om moeten leren gaan.
    Ik accepteer het voorstel dus bedankt daarvoor.

Mvg
    Margriet Verwoord

Vogeltje81

Ook een klacht indienen over FitforFree?