Opgelost door FitforFree: opzegging niet aanvaard

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 13972
Gebruiker
J.W.M. de Rijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 23 mei j.l. heb ik mijn abo opgezegd per 1 september 2012 bij fit4free in de vestiging Nijmegen persoonlijk. Ik heb mijn opzegging daar neergelegd.
Ik kreeg een kopie terug met stempeltje en dat ik ook pasje had ingeleverd.
Afgelopen zaterdag kreeg ik een aanmaning mijn abo te betalen weer voor een jaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

FitforFree is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    J.W.M. de Rijk
    Datum
    ja ja vandaag gebeld door fit for free dat de opzegging aanvaard is en dat de bewuste vestiging mogelijk de opzegging niet doorzond , nou ben blij dat het afgedaan is!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.W.M. de Rijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over FitforFree?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen